Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Inloggen in mijn experiabox
|
|
pedro61 |
Geplaatst op 27 April 2009, 00:59
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 19 Feb 2009 |
Hallo, Wie kan me helpen met het volgende,ik kan niet meer in mijn box inloggen. Heb het eea een keer geprobeerd door mijn wachtwoord te veranderen dat ging maar nu kan ik er niet meer in moet ik eea resetten? wat vul ik in de box? admin? wat dient hier ingevuld te worden? nieuw password? nieuw password? Jammer dat hierover niets in het boekje staat. alvast bedankt voor de hulp verder ben ik tevreden met KPN. p/s ik heb een Thomson TG 787 |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 27 April 2009, 11:57
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Reset van de TG787 Schakel de modem in. ( Mits uitgeschakeld ). Schakel de modem in met de drukknop aan de achterkant van de modem De modem staat aan als de schakelaar op - staat. Druk met een potlood de reset knop in aan de achterkant van de modem totdat de PWR lampje rood gaat branden. Dit kan circa 7 seconden duren. Deze knop is een klein rondje aan de achterkant waar 'reset' bij staat (aan de rechterkant). Als de knop los wordt gelaten dan zal de modem opnieuw opstarten De fabrieksinstellingen worden hersteld. De modem is herstart als de twee meest linker lampjes weer constant groen branden Dit zijn de power en de line sync lampjes. De fabrieksinstellingen zijn nu hersteld. De beveiliging staat na de reset standaard op WPA (en dient eventueel opnieuw te worden ingesteld). www.kpn.com/webcare
|
|
|
pedro61 |
Geplaatst op 28 April 2009, 00:28
|
Bedankt Stef, Ik heb mijn modem bedraad aangesloten. Bedankt voor de uitleg van die rest. Waar het mij eigenlijk omgaat zijn die passwords die ik moet invullen?. mvg Pedro |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 28 April 2009, 11:47
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Hallo, Waar en waarvoor wilt u een wachtwoord invullen? Is het voor de webinterface? Is het voor uw WEP/WPA? www.kpn.com/webcare
|
|
|
pedro61 |
Geplaatst op 30 April 2009, 00:34
|
Hallo Stef, Het is voor de interface van de box Ik wil die met een password beveiligen. mvg P |
|
|
Aaxklonp |
Geplaatst op 30 April 2009, 09:22
|
Activiteit » Hilversum Berichten: 22 Lid sinds: 21 Apr 2009 |
admin of Admin zou moeten werken na een reset.
mvg
Aaxklonp |
|
|
janasj |
Geplaatst op 07 June 2009, 23:07
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 07 Jun 2009 |
Hi, I tried "admin" and "Admin" after a reset of the router, but still does not work. Can you tell me the exact user name and password i should use? I have problem with PPTP VPN and trying to get it fixed by having root access. Thanks, Jana |
|
|
mitnick |
Geplaatst op 23 March 2011, 11:28
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Mar 2011 |
Same problem here. Suggestion from KPN does not work. I did software reset and hardware reset but still can not figure out the password. I am left with some kind of kpn user with kpnprivileges that are limited. I can not do anything usefull with this account. I can not telnet to router, and I can not backup my settings. I can not create new user - nothing. KPN has tottally cripled the firmware and made it unusable. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen in mijn experiabox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Port forwarding experiabox v10 | Routers | : 4 | 28 Feb 2019 |
Experiabox V10 en V10a | Hardware instellingen | : 4 | 23 Jan 2019 |
Experiabox V10 USB aansluiting activeren | Algemeen | : 2 | 25 Oct 2017 |
Experiabox V10 | KPN Glasvezel diensten | : 6 | 10 Jul 2017 |
Advertentie