obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuws van/over KPN. Post hier je nieuwtje betreffende KPN.
 Onderwerp afdrukken
KPN gaat pair bonding testen om de snelheid van VDSL te verbeteren.
Rhijntje
Ook een keer een positief bericht! Sinds half december deze aansluiting en ik mag absoluut niet klagen. In tegendeel zelfs. Stabiele verbinding en nooit problemen. Eén keer een storing maar toen lag de halve KPN plat. Download zit constant rond de 50mbps en upload rond de 5. Schijnt dat het nog sneller kan dus als ze dat willen testen mogen ze bij mij hun gang gaan.Grin
 
tulipanen
Helaas heb ik ook zeer negatieve ervaringen hiermee. Ik voel me eigenlijk misleid. Omdat ik premium klant was zou ik nog sneller internet mogen krijgen. Alleen de monteur moet even langs komen. Vanaf 2 januari niets dan problemen. Internet valt continu uit en TV gaat met horten en stoten. Monteur tot twee keer toe zonder tegenbericht niet op komen dagen en bij de klantenservice is het de hele tijd afschuiven. Pas na een paar weken kwam ik erachter dat ik meedeed met een project Pairbonding. Als je belt weet niemand bij de Klantenservice waar je het over hebt en continu moet je het hele verhaal weer opnieuw vertellen.
Natuurlijk komt wel elke maand de rekening binnen. Wat een slechte service van de KPN.
Vorige week belde een monteur dat hij niet kwam omdat ik niet meer teruggezet kan worden naar het oude systeem!!!

Ik hoor graag van andere gebruikers hoe zij dit opgelost hebben.
Gewijzigd door tulipanen op 25 maart 2012, 18:38
 
Henk2304
Dat kan niet. Het is een proef voor een door KPN (en andere providers) geselecteerd aantal klanten. Wellicht dat 't in de toekomst nog eens aangeboden gaat worden, of wellicht zelfs standaard wordt.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 26 2012 15:17:15:
Inmiddels heeft KPN zijn ADSL/VDSL Premium-pakket aangepast op 80/8 Mb/s en gebruikt daarvoor pairbonding (volgens nu.nl). De proef is dus afgesloten en het is nu beschikbaar.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 26 2012 15:24:14:
Helaas, volgens de psotcodecheck niet beschikbaar op mijn adres. Zou dat komen omdat bij mij niet het blauw/rode maar oranje/witte aderpaar gebruikt wordt en het blauw/rode blijkbaar defect is (al vanaf het begin - 1985 - dus, want bij mij in huis is alles op oranje/wit afgemonteerd). En voor paibonding heb je nu eenmaal beide aderparen nodig.
Gewijzigd door Henk2304 op 26 juni 2012, 15:24
L8r, Henk
 
xxxxx
Is er al meer bekend over betere ervaringen met pair bonding? Ik had vandaag een KPN monteur op bezoek wegens blikseminslag die er over begon. Hij was zelf enthousiast maar nu ik hier de berichtjes lees weet ik het nog niet zo net. Mocht het überhaupt beschikbaar zijn voor mij natuuurlijk, op de KPN site vind ik er bar weinig over...
 
Henk2304
Daar schrijven ze ook niet expliciet over. Het 80/8 abo is met pair bonding. Doe de postode check en kijk of je erdoor komt. Oh ja, bestaande abo's komen op z'n vroegst eind dit jaar in aanmerking. Zo ga je met je klanten om.Sad
L8r, Henk
 
xxxxx
Bedankt voor het snelle antwoord Henk, ik heb net de check gedaan en ik kom er (nog) niet voor in aanmerking. Ik zal wel te ver van de centrale zitten Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN gaat pair bonding testen om de snelheid van VDSL te verbeteren.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
postcodecheck - bonding - fourstack Algemeen : 2 24 okt 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Advertentie