Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Geen telefonie
|
|
sluimer |
Geplaatst op 23 april 2009, 22:19
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 02 sep 2008 |
Sinds dinsdagavond werkt de telefoon verbinding via de EPB niet meer. EBP is gereset en teruggezet naar fabrieksinstelling. Echter geen effect. Huistelefoon gewisseld met een ander exemplaar, geen effect. Ik heb een IPB premium abo, wat vanaf oktober 2008 probleemloos heeft gewerkt. Ondanks de telefoon problemen werkt internet ook nu gewoon probleemloos. Woensdagochtend 09:00 uur de HELPDESK gebeld. Deze hebben diverse stappen doorlopen, echter geen resultaat. Het enige wat er verandert is, is dat het voicelampje nu ook is uit gegaan. De betreffende helpdesk medewerker heeft een call gemaakt, richting storingsdienst. Ik wordt zsm teruggebeld op mijn mobiel. Het is nu donderdagavond zit nu 48 uur zonder vaste telefonie. Zijn nog niet teruggebeld. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met met een dergelijke storing ? |
|
|
rschotman |
Geplaatst op 16 mei 2009, 16:17
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 16 mei 2009 |
Vorig weekend kwam ik terug van vakantie. Geen telefoon. Niet voor het eerst. Vanwege drukte pas woensdag gebeld. Na 15 minuten in de wacht werd ik goed geholpen door de storingsdienst. Modem geflasht en telefoon werkte weer. Vanmorgen viel echter zowel telefoon als het netwerk uit. En met uitvallen bedoel ik ook het LAN. Dat is echt niet OK, want dan valt mijn lokale netwerk ook uit (vanwege DHCP). Eerst geflasht. Werkte even en viel weer uit. KPN gebeld. Weer geflasht. Doorgeschakeld met hun commerciele afdeling. Ik betaal namelijk nog de hoofdprijs terwijl nieuwe klanten inmiddels EUR 20 minder per maand betalen. Als ik EUR 80 per maand betaal, dan wil ik ook service. Ik had bovendien een aanbieding gekregen van Tele2 die minder dan de helft kostte. De respons van de dame van KPN was dermate stuitend, dat ik direct Tele2 heb gebeld om te porteren. Kost EUR 50 per maand minder (29.95 om 79.95) terwijl maximale bandbreedte hoger is (20 Mbps om 12 Mbps). Inmiddels is mijn netwerk bij KPN weer uitgevallen. Storingsdienst weer gebeld. Die kunnen pas maandag iemand sturen... De afgelopen week heb ik dus alleen donderdag kunnen bellen. In mijn vakgebied (CRM) noemen ze elk klantcontact een "moment of truth". Welnu, die is voor KPN voorbij. 20 jaar loyaliteit is blijkbaar een vrijbrief om klanten te schofferen. Welnu, dan is hier een tip: dat werkt niet meer. Voorlopig bellen met GSM en internetten via het WLAN van een buurman. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen telefonie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN | Algemeen | : 2 | 05 jan 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 nov 2018 |
Newsserver download via VPN geen verbindingen | Algemeen | : 8 | 14 jan 2018 |
Geen TV beeld gekoppelde router | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 26 sep 2017 |
VGV7519 Geen Remote Management?? | Snelheid | : 5 | 10 jul 2017 |
Advertentie