obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
te lage snelheid
Jillie
ik heb sinds 2 maanden een kpn extra abo met itv. nu is mijn probleem dat de snelheid niet hoger dan 11mbit is, terwijl de monteur die vorige maand is langsgeweest zegt dat 19mbit haalbaar moet zijn.

ze hebben inmiddels een nieuw modem gestuurd en die geeft ook aan dat 19mbit mogelijk is.

als ik kpn vraag on mij terug te zetten naar het basis abo met itv word er gezegd dat er nog een wijziging loopt. die wijziging zou 25 april al doorgevoerd moeten zijn.

wat kan ik nu nog doen, kpn werkt alles wat ik aanhaal als probleem tegen. ik betaal nu al 3 maanden voor iets wat nog niet waargemaakt is.

hier een link naar een eerder bericht met info uit het modem.

kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.ph...post_12952

ik hoop dat iemand mij hier snel kan helpen.

met vriendelijke groet,

jilles
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'te lage snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie