obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nat type 3 veranderd in 2, maar nog steeds strict
Jeff_FR1908
Goeiedag,

ik woon sinds kort op mezelf en heb nu dus ook een nieuw internetabbonement. Echter heb ik KPN en kreeg ik de Experiabox AVR7519 geleverd. Echter geeft dit veel problemen bij spellen als COD en FIFA. Het vinden van tegenstanders is erg moeilijk en tijdrovend.

Nu heb ik mijn nat type al van 3 naar 2 gekregen, maar is mijn nat type in het spel zelf nog altijd strict. Ik heb gister de hele avond het internet afgespeurd naar een oplossing, maar tot op heden is het me nog steeds niet gelukt. Kan iemand mij uitleggen wat ik precies op mijn ps3 moet instellen en wat op de router zelf. Het liefst met voorbeelden als het kan.

Bij voorbaat dank,
Jeffrey
 
Me-myself-and-I
Ik denk dat je het kan vergeten.
Hier had ik hetzelfde probleem.
KPN weigert echter om de toegang tot de experiabox voor deze dingen open te stellen.
Een ander modem aanschaffen, werd gezegd.
En dat heb ik gedaan ook, een waarin het NAT3 kan veranderen in NAT2.
En nu werkt de PS3 wel.

Adriaan.
 
Moses 35i
Dit werkt alleen als je alleen Internet van KPN afneemt. Heb je Internet + Bellen, dan werkt telefonie daarna gewoon niet meer. Wel even iets om in gedachten te houden.
 
Me-myself-and-I
Klopt, goede aanvulling !!
Ik heb ook alleen Internet van KPN, en daarom verder ook geen problemen.

Adriaan.
 
Jeff_FR1908
Bedankt voor de reacties!!

Ik was zelf ook al tot die conclusie gekomen, omdat ik alleen internet idd heb van KPN. Gisteravond toen ik zag dat het wel bij oudere modems was gelukt, had ik meteen marktplaats afgezocht naar de oudere speedtouch modem van kpn en heb die voor 15 euro kunnen ophalen meteen bij iemand. Eenmaal thuis een tutorial gevolgd van iemand waarin het duidelijk werd beschreven hoe je je poorten zou open zetten etc. en binnen kwartier was het me geluktGrin Nu kan ik probleemloos gamen en zelfs me oude laptop kan nu draadloos aangesloten worden op het netwerk, terwijl met die nieuwste experiabox hij niet aan de eisen zou voldoenAngry (1e keer dat ik dat meemaakte maar goed)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat type 3 veranderd in 2, maar nog steeds strict', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Internet steeds traag KPN Internet Storing : 3 15 jul 2016
Fon schakelt zichzelf steeds uit. KPN Internet Storing : 3 09 jul 2016
Wifi samsung smart tv valt steeds weg WiFi : 6 29 jan 2015
Toch maar hier vragen, qnap upnp Hardware instellingen : 2 08 nov 2014
Advertentie