Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Oplossing via Klantenreacties CMT%
|
|
JosRipken |
Geplaatst op 11 July 2011, 12:59
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 01 Jul 2011 |
Na een veeltal van contacten tussen Klantenservice KPN Glasvezel, via het algemene telefoonnummer,en mijzelf, daar er een viertal posten in de eerste factuur waren vermeld die niet berekent hadden mogen worden, en mijn aanhoudende "er boven op blijven zitten" is uiteindelijk door Klantenreacties CMT van KPN de gehele kwestie opgelost. Deze afdeling, die na het indienen van een klacht, bij het probleem betrokken word, het "gedoe" op gaat lossen, en dit ook op een afstand blijft volgen, heeft mij vandaag teruggebeld, en heeft de wijzigingen, en correcties in de factuur opnieuw gecontroleerd teneinde zeker te stellen dat het probleem ook ECHT uit de wereld is! Zelfs heeft men aangekondigd, mij, na de nieuwe factuur, te bellen om te controleren of het eindresultaat naar tevredenheid is. Daar waar ik er met Klantenservice Glasvezel "niet uit kwam" en via Klantenservice Glasvezel, telefonisch mijn klacht had ingedient, is de draad opgepakt door Klantenreacties CMT. Dit is een afdeling die tot in de puntjes uitzoekt wat, en waar het probleem zit, vervolgens de nodige correcties delegeert, en controleert, maar ook, in dit geval, naar mij toe, meerdere keren contact heeft opgenomen of de wijzigingen daadwerkelijk afgerond zijn heeft het probleem opgelost. Ik moet eerlijk zeggen dat dit veel "aangetast vertrouwen" heeft hersteld. Duidelijk is dat bij een betrekkelijk jonge afdeling van KPN, de KPN Glasvezel, nog wel het èèn en ander verbetert kan en mag worden, maar dat men klaarblijkelijk hier wel een open oog voor heeft. 1.......Belangrijk is dit: Kom je er niet uit met Klantenservice Glasvezel, ga er dan toe over om een telefonische klacht in te dienen zodat de afdeling die dit daadwerkelijk op moet lossen, daar waar dit niet via Klantenservice Glasvezel lukt, de draad op kan pakken. 2......Heb je een bezwaar tegen 1 of meerdere punten op de factuur, maak dan BEZWAAR, waarbij je het resterende bedrag waar je uiteindelijk GEEN BEZWAAR tegen maakt, natuurlijk WEL moet betalen, binnen de betalingstermijn! Mooi zou zijn als die info ook door de medewerkers van Klantenservice aan ons klanten gemeld zouden worden...( terug te vinden in de Algemene Voorwaarden KPN Glasvezel punt 15.8 !! ==Men moet dan vervolgens je bezwaar beoordelen, toch? ==Je kunt dan niet als "wanbetaler"worden aangemerkt en kan men de diensten niet onderbreken! Omdat ik vind, dat als je je klacht in de openbaarheid brengt, je bij een oplossing dit uiteindelijk ook kenbaar moet maken, heb ik dus gemeend, ook deze kant van de kwestie in het forum te moeten plaatsen. Jos Ripken |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplossing via Klantenreacties CMT%', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Oplossing voor grote afstand tot wijkcentrale? | Snelheid | : 7 | 09 Sep 2012 |
Oplossing Arcadyan nat 2 en geen restricted area. | Helpdesk | : 12 | 12 Dec 2011 |
NAT 3 wijzigen naar NAT 2 OPLOSSING Thomson TG787v SIP 8.2.T.4 | Helpdesk | : 15 | 12 Jun 2011 |
trage verbinding / geen oplossing | Helpdesk | : 1 | 01 Mar 2011 |
NAT 3 PS3 oplossing Thomson TG787v SIP sofware versie 8.2.T.4 | Algemeen | : 5 | 09 Sep 2010 |
Advertentie