Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Arcadyan portforwarding werkt niet meer
|
|
tijnema |
Geplaatst op 04 July 2011, 22:45
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Jul 2011 |
Hallo allemaal, Sinds een aantal dagen (hooguit 2 weken) werkt portforwarding op mijn Arcadyan Experiabox niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (dus probleem bij KPN), of is mijn router stuk? Ik heb de Arcadyan nog maar sinds december (omdat mijn tomson ook al stuk was), dus zou het vreemd vinden als ie nu al stuk is. Ik moet zeggen dat hij voordat portforwarding er helemaal mee ophield ook al af en toe dat sommige ports wel werden geforwarded, en anderen niet. Echter was dat dan altijd op te lossen door op de router in te loggen en dan even de port forwarding opnieuw op te slaan, dat werkt nu helaas niet meer. Verder heeft de router al een maand of 2 dat het wireless netwerk af en toe niet zichtbaar is, oftewel geen ESSID uitzend. Eenmaal verbinding geen last van weg vallende verbindingen. Even voor de duidelijkheid: - Het heeft gewerkt - Heb al een hard reset geprobeerd - Alle portforwards lopen naar dezelfde PC - Hij is ongeveer 8 maanden oud. Heeft er iemand suggesties of moet ik maar naar KPN bellen om een nieuwe arcadyan aan te vragen, aangezien de rest al helemaal geen portforwarding ondersteund? Vind het allemaal erg vervelend dat mijn thuisserver niet te bereiken is al deze tijd.. |
|
|
bartverboom1 |
Geplaatst op 05 July 2011, 14:02
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Jul 2011 |
ik heb vandaag de arcadyan binnengekregen en ik heb hetzelfde probleem, wij hebben een ps3 beneden staan met nat type 3 en dat kunnen wij niet veranderen in nat type 2 |
|
|
tijnema |
Geplaatst op 07 July 2011, 18:55
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Jul 2011 |
@bartverboom1: Dit is niet hetzelfde probleem. De PS3 (en anderen) staan bekend om problemen met NAT types ed. De simpele port forwards die ik er in heb zitten werken al een half jaar prima, in tegenstelling tot mensen met een PS3 of Xbox.. Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 07 2011 23:01:19: Heb vandaag KPN maar gebeld, en zij zullen mij een nieuwe arcadyan toesturen. Hopen dat het dan weer werkt. Gewijzigd door tijnema op 07 July 2011, 22:01 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan portforwarding werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Werkt opname? | Hardware instellingen | : 4 | 10 Sep 2019 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Advertentie