obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
INLOG problemen op MIJNKPN, en je hebt FireFox5?
sennson
Ondervond in eens probleem met MIJNKPN mobiel. Kon daar niet meer inloggen gebruikersnaam was onbekend. Snapte er helemaal niets vanAngry. Maarrrrrrrrr gelukkig kreeg ik in ene een idee waar het aan kon liggen, en ja hoor dat was zo...
Zal jullie niet langer in spanning houden, (als ik dat al deed). Maar ik gebruik de laatste versie van FIREFOX en dat is nr 5, daar kun je bij tabblad privacy, boxje aanvinken dat je niet gevolgd wilt worden.

Zet je dat vinkje aan dan is het dus ONMOGELIJK om in je MIJNKPN in te loggen.
Zet je het vinkje uit : dan is het gewoon weer MOGELIJK om op MIJNKPN in te loggen.


Zo simpel....je moet er alleen wel even opkomen dat het daar aan kan liggen. En dat deed het dus!! Dus voor iedereen die de laatste versie van FF geïnstalleerd heeft weet wat hem/haar te doen staat. Mogelijk zal het ook bij andere sites problemen kunnen geven. Dan weet je nu hoe je het moet oplossenWink

SuccesWink
 
KaPteiN
Dank je voor deze tip! Ik heb ook FF5 en zag deze optie en heb hem aangezet. Maar nog geen inlogproblemen gehad met andere websites. Mijnkpn gebruik ik niet. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
sennson
Graag gedaan KapiteinGrin ! Ik heb ook verder nergens inlog problemen gehad, alleen dus bij KPN....
 
KaPteiN
Nog een aanvulling van sensson met betrekking tot cookie problemen in FireFox 5

Als je een aankoop doet via IDEAL, lukt dat ook niet als je dat vinkje aan hebt staan. (tabblad privacy, boxje aanvinken dat je niet gevolgd wil worden)

Dus er zijn wel degelijk belangrijke sites die echt niet werken als je die optie in FF5 gebruikt hebt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'INLOG problemen op MIJNKPN, en je hebt FireFox5?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 feb 2014
Advertentie