obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Motorola 1963 defect HELP!!!!
Watikjebrom
Sinds een paar weken neemt mijn Motorola 1963 (pas 2 maanden oud) niet meer op. Enige oplossing is een formattering te doen en dan doet 'ie het weer een paar dagen. Ik heb dit gemeld bij KPN en ze bieden aan het apparaat te ruilen. Prima service .... denk je!!!

Totdat de postbode met een pakketje aan de deur staat. Snel uitpakken om te kijken wat er in zit ..... een Motorola 1960, die accepteer ik dus niet. Een ouder apparaat als die ik had. Direct gebeld met de Helpdesk en wat blijkt: ze kunnen alleen maar 1960's uitleveren bij storingen. kennelijk kunnen ze niet aangeven dat de klant een 1963 heeft en een 1963 terugwil !!! Waanzin, want als ik nieuwe klant wordt kunnen ze het blijkbaar wél zo sturen dat ik de 1963 krijg.

Dit gedoe duurt nu al meer als een maand en ondanks mijn vele pogingen heb ik nog steeds een defecte 1963 thuis staan en blijven ze maar een 1960 aanbieden.

Mijn vragen:
- moet ik dit pikken, want de 1963 is mooier, kleiner én stiller ????
- wie, wat, waar moet i bellen om het geregeld te krijgen

Vanavond staat er weer een koerier voor de deur omdat een vriendelijke helpdeskmedewerker me gisteren aanbood het weer te proberen ("maar ik kan niet garanderen dat er een 1963 wordt gestuurd")

Ik wordt er radeloss van, heb nu al spijt dat ik naar KPN ben overgestapt. Wat een service, en die Helpdesk is helemaal ruk, heb al wel 50 keer mijn verhaal moeten doen
 
Watikjebrom
Even tijd voor een update:

Na heel lang (en dan bedoel ik ook echt heeeeel lang) bellen met KPN is het me dan toch gelukt. Ik heb een 1963 ontvangen. Niet via de reguliere swapservice, want daar kunnen ze kennelijk echt niet beinvloeden welk apparaat er gestuurd wordt, maar na diverse helpdeskmedewerkers murw gelpraat te hebben uiteindelijk bij een mevrouw terecht gekomen die écht haar best gedaan heeft me te helpen. Grote hulde voor deze mevrouw, KPN is het eigenlijk niet waard dat zij daar werkt! Ik zou zelfs graag haar naam noemen, maar dat lijkt me gelet op de privcay niet correct Smile
 
Jillie
Ik heb in januari dit jaar ook problemen gehad met mijn decoder. Ik had de 1960. Ik belde de kpn op en de medewerker die ik sprak kon mij meteen vertellendat ik een nieuw type kreeg. (de 1963)

De 1960 zou vervangen worden door de 1963 omdat die veel beter zou zijn. ( wat ook zeker waar is) de medewerker zei ook dat de 1960 niet meer geleverd zou worden aan nieuwe klanten en dat er in februari een omruil actie zou zijn.

Ik ben zeer tevreden over de 1963. Alleen vind ik het jammer dat ik nog een kabel door mijn huis heb moeten trekken terwijl nieuwe klanten nu een gratis verbindingset krijgen over het elektriciteitsnet. Zouden ze voor bestaande klanten ook wel mogen doen. Kan eindelijk mijn kabel de deur uit.
 
Giant2000
De 1960 wordt niet meer aangekocht door KPN, dus over een tijdje is de 1963 alleen nog maar leverbaar, waarmee dit probeem is opgelost. Neemt niet weg dat het wel raar is dat je oud model krijgt opgestuurd ter vervanging van een nieuwe. Dat kan niet. Dat mag ook niet.
 
etienne
Het bovenstaande heb ik ook allemaal meegemaakt:
Eerst kapotte 1963, bellen, volgende dag de postbode met een 1960,
deze geweigerd, weer bellen, ondanks belofte de volgende dag NIETS gekregen,
weer bellen, de volgende dag..............................HOERAAAAAAAAAAA een 1963!!
KPN kan het dus wel, je moet alleen een aantal keren de klantenservice bellen en
flink gaan zeuren, want de ene medewerker doet niets voor je, terwijl de andere alle moeite doet.
Ik had Leo van der Poel uit Groningen aan de lijn. Prima kerel, vraag naar hem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1963 defect HELP!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie