obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Film1 op KPN interactief glasvezel
flowjo
Ik had laast een mail gestuurd ivm. Film1 via KPN.....zie onderaan hun reactie:
Dat houd dus in hoe meer reacties mensen sturen of terug koppelen naar KPN hoe eerder dit zal komen[/b]


..................................Mail

Op 5 mei heeft u een e-mail gestuurd met hierin de melding dat u het zeer op prijs stelt als we ook Film1 zouden aanbieden.

Het enige wat ik hier kan doen is uw wens kenbaar maken, zodat als er genoeg vraag naar is er ook actie ondernomen kan worden.

Ik ga er van uit u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice KPN Glasvezel en VDSL
 
KaPteiN
Hoi flowjo. Je hebt dit verhaal 3x gepost. 2x een nieuw onderwerp en als reactie op een bestaand onderwerp.
Het nieuwe onderwerp in algemeen heb ik verwijderd. Deze in programma aanbod blijft staan evenals je reactie in het bestaande onderwerp.

Misschien is het een tip om nogmaals dit onderwerp te starten (ik haal deze dan wel weg). Als je namelijk een nieuw onderwerp start heb je de mogelijkheid om een enquête te maken!! Zie je die mogelijkheid niet, neem dan even contact met me op.

Je kunt dan vragen mensen de enquête in te vullen. Natuurlijk mogen reacties hieronder ook.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Film1 op KPN interactief glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie