Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Mobiel tv weg..opzeggen ABO een complete ramp...
|
|
Rohui |
Geplaatst op 05 April 2011, 04:28
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Apr 2011 |
-ook per brief verzonden- Geachte heer, mevrouw, Op 30 maart 2011 heeft u mij op de hoogtes gesteld van de mogelijkheid het abonnement op tel.nr. 06xxxxxx te beëindigen per 1 juni 2011. Graag maak ik van deze mogelijkheid gebruik. Overigens werkte de tv op mobiel bij mij al meer dan een jaar niet. Ik verzoek u bij deze mijn abonnement te beëindigen per 1 juni 2011 en nummerbehoud mogelijk te maken. Opdat de nieuwe provider e.e.a. kan regelen inzake nummerbehoud. Graag ontvang ik van u een bevestiging van de beëindiging per 1 juni 2011 en tevens een bevestiging inzake het nummerbehoud en de daaraan verbonden procedure!! ........... Bedankt voor uw e-mail, met betrekking tot opheffen van uw abonnement. Helaas is het voor u nog niet mogelijk om uw abonnement per 01-06-2011op te laten heffen. Mobiel TV wordt per 01-06-2011 beeïndigd. Bij vroegtijdig opheffing komt u in aanmerking voor een afkoopsom, tevens dient u hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via 1200 (gratis) en u wordt doorverbonden naar het betreffende afdeling. Voor nummerbehoud naar een nieuwe Provider, dient u contact op te nemen met het betreffende Provider en wordt het voor u aangevraagd. Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Rosa Immordino Klantenservice KPN Klant 04/04/2011 03:54 NM .......... Heeft u de vraag echt goed gelezen? Ik wil opzeggen per 01062011 precies wat u bevestigd. Hoe moeilijk wilt u het maken? Graag alsnog een akkoord bevestiging. 1 van uw medewerkers heeft mij juist geadviseerd om het Zo te doen als ik heb gedaan. ................ Bedankt voor uw reactie. Voor opheffing dient u contact op te nemen met de klantenservice via 1200 (gratis) en u wordt naar het betreffende afdeling doorverbonden. Helaas zie ik geen aantekening in het systeem omtrent uw opheffing per 01-06-2011 die door één van onze medewerkers u geadviseerd heeft. Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Rosa Immordino Klantenservice KPN ............. Ongelooflijk. Uw medewerker zegt dat ik dit schriftelijk moet doen, en dat het niet anders kan. Doe ik dat en nu moet het weer telefonisch. Wat wilt u nu. Ik maak gewoon gebruik van het recht dat KPN mij nb schriftelijk meedeelt. Ik heb bij deze schriftelijk opgezegd per 010611 cf uw brief. Voor alle duidelijkheid het gaat niet om afkoop. Graag spoedige positieve bevestiging. Ander stuur ik deze correspondentie door naar fora en reactie op uw eigen persbericht inzake beëindiging mobiele tv van KPN. Waarom doet KPN zo moeilijk.? Ik begrijp er echt niets van.. ............. Bedankt voor uw reactie. U dient schriftelijk uw opheffing per brief aan te vragen en verstuurt u naar het volgende adres: KPN Klantenreactie's Postbus 13500 9700 EG Groningen. Nogmaals per e-mail is het niet mogelijk om uw abonnement op te zeggen. Excuses voor het ongemak. "............ Dat heb ik dus ook al gedaan, zoals u kunt lezen in mijn eerste bericht. Ik wil iig dat u uw eerste reactie intrekt vanwege onzorgvuldig lezen en ten tweede uw excuses aanbiedt voor de verwarring die u met uw reacties creëert. Ik zal de directeur van KPN mobiel informeren over de ongelooflijk botte reacties nav zijn aardige attente schrijven inzake mobiel tv en de kosteloze beëindiging van abonnementen. En na drie telefoontjes nu u. Wees alstublieft iets zorgvuldiger met uw klanten,,,, met vriendelijke groet, |
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 05 April 2011, 08:02
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Beste Rohui, Een erg vervelende ervaring om te lezen. Heeft u voor mij uw postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer in een Privé bericht (PB)? Ik neem het probleem dan in behandeling en ga het voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, Clemens KPN Webcare specialist www.kpn.com/webcare |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobiel tv weg..opzeggen ABO een complete ramp...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
DVR benaderen met mobiel netwerk | Hardware instellingen | : 3 | 08 Feb 2019 |
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is | Algemeen | : 3 | 20 Aug 2017 |
Skype via KPN mobiel wifi | WiFi | : 6 | 23 Jun 2015 |
ssh port 22 vanaf KPN mobiel internet | KPN Mobiel Internet | : 6 | 04 Apr 2014 |
Verificatiefout met mobiel apparaat in eigen wifi netwerk | WiFi | : 9 | 17 Mar 2014 |
Advertentie