Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
motorola 1963 draadloos aansluiten op netwerk?
goijaerts
De motorola 1963 kan via de ethernet aansluiting en een extra zendertje aangesloten worden op de experiabox als ook daar een extra aangekocht zendertje ingeplugd wordt! (dit staat in de gebruiksaanwijzing en dit werkt ook prima) Kosten van deze uitbreiding €65,-- in de KPN winkel

Is er ook een mogelijkheid om de USB plug te voorzien van een draadloosnetwerk dongel en in te loggen op het (normale)draadloze thuisnetwerk?
welke besturingssoftware is daar dan voor nodig ?
en hoe moet ik deze installeren?

wat is de functionaliteit van de USB aansluiting van de Motorola 1963?

Ruud Goijaerts

matjan
Hoi Ruud,
Ik heb geen 1963 maar een 1903, maar daar staat in de handleiding dat de USB-poort niet wordt gebruikt dus ik kan me niet voorstellen dat dat werkt. De homeplug heeft een utp-aansluiting die je op de motorola aansluit, met een USB-dongel moet de Motorola het signaal daar vandaan krijgen. Lijkt me dus dat het niet gaat lukken :-(
Greetz.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'motorola 1963 draadloos aansluiten op netwerk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 2 08 Aug 2024
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 Feb 2023
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 Mar 2021
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 Sep 2019
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 Feb 2019
Advertentie