obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Radio luisteren
BasKoops
Hoe luister ik radio (die via de audio-ingang is aangesloten op de Motorole-uitgang) zonder ook de TV te moeten aanzetten? Waar vind ik een overzicht van de radiozenders met hun nummer of frequentie?
Gewijzigd door Giant2000 op 04 april 2011, 13:02
 
boekbros
ga nssr Menu en kies voor Radio. De rest wijst zichzelf. Je kunt het TV-scherm daarna uitzetten. Dat doe ik ook altijd.
 
Kniest
Tsja, de moeite nemen even de gebruiksaanwijzing te lezen is mogelijk een nuttige suggestie..... En de KPN site is ook best wel informatief voor dit soort vragen.

Radiokanalen lees je bijvoorbeeld op: http://www.kpn.com/web/show/id=1208170

Succes.
 
Giant2000
Radio luisteren kan op meerdere manieren:
Via menu (zie uitleg Boekbros)
Via de knop "radio" van de afstandsbediening
Direct vanuit tv een radio kanaal (bijv. 801 voor Radio 1) intoetsen.

Hier: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...tfile=8943 kun je een actueel tv en radio overzicht downloaden en afdrukken.
Gewijzigd door Giant2000 op 05 april 2011, 09:26
 
boekbros
daar zakt mijn 'boek' vanaf: het is 'boekbros', niet 'Broekbros'. kijk maar naar mijn avatar
 
Giant2000
Sorry Boekbros, en ik had je naam al gewijzigd omdat ik "Broekbos" had staan. Bij deze aangepast!
De volgende keer tracteer ik.
 
boekbros
nou ja, schrijf het dan maar nog een keertje fout...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio luisteren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
Radio via bose set Frequently Asked Questions : 2 15 nov 2015
Radio ontvangst bij ITV ontvanger Frequently Asked Questions : 1 02 mrt 2015
TV en Radio storing Snelheid : 4 24 jul 2014
Nieuwe radio-zender Programma aanbod : 3 20 aug 2013
Advertentie