obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Komt kpn nog met hogere snelheden?
bkokkelmans
Ik vraag me af wanneer de snelheden van het internet eindelijk eens in de buurt gaan komen van andere providers. sommige providers beginnen al bij 20 mb terwijl kpn begint op 8 mb. Zit hier nog verandering aan te komen of blijft dit voorlopig zo?

alvast bedankt voor het antwoord.

groeten,

Bas
 
Kniest
KPN moet echt haast gaan maken met FTTC Fiber to the Curb. M.a.w. ze moeten glasvezelkabels gaan leggen naar de wijkkasten. En dan vanaf de wijkkasten kun je nog wel redelijk het koper gebruiken met VDSL 2. Is te lezen op http://nl.wikipedia.org/wiki/VDSL2

ADSL2+ heeft zijn technische limieten wel bereikt en lopen de snelheden veel te hard terug naarmate je verder woont van een centrale.

Wil KPN over 5 jaar echt nog mee doen in deze markt waar mensen HD willen kijken, tegelijkertijd HD willen opnemen en ook nog een goede internetsnelheid min zo´n 20 MB willen behouden dan moeten ze nu echt aan de slag. Men gaat gewoon meer verwachten van een provider dan wat KPN nu kan leveren. Op een zeer beperkt glasvezelnetwerk na.

Er zijn al voldoende analyses geschreven in financiële bladen dat KPN nu aan de bak moet. Prognoses? Geen idee. Veel tijd hebben ze niet meer. Ik ben (nog) een tevreden KPN klant, maar stilstand is achteruitgang en de techniek qua HD/Gamen/snellere PC´s etc. gaat door.
 
TokkieTokkie
http://www.kpn-wholesale.nl/nl/over-kpn-wholesale/nieuws/uitbreiding-vdsl-dekking-door-introductie-vdsl-buitenring.aspx
 
bkokkelmans
Dank je voor de antwoorden maar hoe weet ik nu of dit ook in mijn gebied geldt?

gr
Bas
 
TokkieTokkie
Als je in een redelijk dichtbevolkt gebied zit (lees grotere wijk) en je kan geen VDSL krijgen dan is de kans groot dat je het binnenkort wel kunt krijgen.
 
bkokkelmans
Ik heb geen flauw idee wat we nu hebben. Ik woon in Simpelveld (middelgroot dorp in z-limburg)

gr
Bas
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Komt kpn nog met hogere snelheden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN komt met exclusieve sportzender KPN Nieuws : 1 31 dec 2015
KPN komt geen enkele belofte na KPN Glasvezel diensten : 5 31 dec 2014
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 jan 2014
KPN komt met quad play KPN Nieuws : 2 07 feb 2013
Zijn mijn snelheden goed? Snelheid : 9 07 jun 2012
Advertentie