obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Afstandsbediening / ontvanger werkt nog maar gedeeltelijk
Albertsok
Ik zit met een vreemd probleempje.

Sinds een aantal dagen kan ik niet altijd meer zappen tussen de zenders.
De ontvanger reageert niet op de afstandsbediening; het lampje daarop brandt wel.
Overschakelen naar een andere zender met de knoppen op de ontvanger lukt evenmin, uitzetten gaat ook niet.
Opvallend is dat de volumeknoppen het wel doen en ik kan ook met de afstandsbediening mijn tv uitzetten.
Pas nadat ik de Motorola heb uit- en weer aangezet functioneert het wel, zij het voor onbepaalde tijd.

Wie helpt?
 
Kniest
Neem even aan dat het niet over een digitenne ontvanger gaat.

Er is een hagel nieuwe Motorola 1963 die veel sneller reageert op de AB, een groter geheugen heeft als recorder, kleiner en stiller is.

Lijkt me de uitgelezen mogelijkheid hem te ruilen voor een nieuwe.

Batterijen wisselen en ontvanger aan en uitzetten met de knop achter het apparaat. Dat is het m.i. wel zo´n beetje. Ik zou bellen dat het ding het niet meer doet en/of onbetrouwbaar is en dat u z.s.m. een andere tuner/recorder in huis geplaatst wil zien. Het ding is gehuurd dus dan ligt de plicht bij de KPN een werkend model te plaatsen of leveren.
 
Albertsok
Dat laatste klopt niet helemaal, ik heb deze ontvanger destijds gekocht.
Maar ik had me inderdaad reeds voorgenomen te bellen met mijn vrienden van KPN Smile
 
Albertsok
Donderdag gebeld, vrijdag nieuwe ontvanger in huis.

Hulde voor KPN! Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening / ontvanger werkt nog maar gedeeltelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Advertentie