obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Time outs - Vigor 2710n - annex a Modem
Syrena
Hallo,

Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe modem: Vigor 2710n - Annex a.

Sinds dien heb ik last van kleine time outs, dat het internet soort van weg valt. Als voorbeeld bijvoorbeeld skype, dan zit ik met iemand te praten en dan val ik voor een paar seconden weg. Ik speel ook WoW, dus ik heb elke keer disconnects wat het eigenlijk onmogelijk maakt om te spelen. Omdat je elke keer weer moet inloggen. Ook heb ik problemen met dat youtube niet wil laden en alles.

Ik heb mijn provider ook gebelt, KPN, en die konden niks vinden, ook omdat het geen modem van hun is en ze het dus niet ondersteunen.

Wat ik vandaag had gemerkt was dat ik van 12.30 tot ong 16.00 uur gewoon normaal internet had en ik nergens last van had....daarna ging het berg afwaards en viel skype elke x weg en dan weer terug.

Ook heb ik een paar tracerts gedaan, en ongeveerbij de 5th line een time out heb of ik heb hoge ms.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen, want ik kom er niet uit.

Groetjes Monique
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Time outs - Vigor 2710n - annex a Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
Port forwarding v8 modem Routers : 1 09 feb 2014
Sip trunk registreren van een Draytek Vigor IPPBX2820 op de experiabox (tg789) lukt niet. Eigen telefoon netwerk : 1 23 aug 2013
Advertentie