Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Nieuw abonnement, ITV
|
|
AeroxV8 |
Geplaatst op 27 February 2011, 19:16
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 27 Feb 2011 |
Hallo allemaal, Sinds een paar dagen lijkt mijn oude speedtouch 780wl te geest te hebben gegeven. KPN heeft de lijn doorgemeten en daaruit kwam naar voren dat er waarschijnlijk een hardware fout/defect in zat. Mede hierdoor besloten een nieuw abonnement te nemen waarbij ik upgrade van digitenne naar ITV. Ik ben er eigenlijk gewoon vanuit gegaan dat bij ITV ook een nieuwe router hoort, maar na wat extra zoekwerk lijkt het er op dat ook de Speedtouch 780wl geschikt is voor ITV. Is er iemand die weet en mij kan vertellen of ik een nieuw router krijg of dat ik de 780 moet blijven gebruiken? Het blijven gebruiken van de 780 is in ieder geval geen optie, surfen op internet is inmiddels nagenoeg onmogelijk geworden. Als ik wel de 780 moet houden, is het dan mogelijk om telefonisch te melden hoe en wat en op die manier een nieuwe router aan te vragen? Ik hoor het heel graag. Met vriendelijke groet, AeroxV8 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw abonnement, ITV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
VDSL Internet nieuw IP door uitzetten? | Frequently Asked Questions | : 1 | 12 Nov 2013 |
Vraag KPN om een nieuw modem!! | Algemeen | : 1 | 26 Aug 2012 |
nieuw ITV | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 8 | 20 Aug 2012 |
KPN wijzigt prijs Zakelijk BelBasis abonnement voor vaste telefonie | KPN Nieuws | : 1 | 19 Jun 2012 |
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement | Snelheid | : 2 | 04 Apr 2012 |
Advertentie