Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 1 van 2: 12
|
Draadloze verbinding valt om de paar minuten uit
|
|
iloontjepowerrr |
Geplaatst op 26 February 2011, 16:23
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 26 Feb 2011 |
Hallo Allemaal, Ik heb een probleem met mijn internetverbinding en ik leg het hier maar neer misschien dat iemand me kan helpen. Ik maak sinds December gebruik van KPN internet met een experia box. Sinds een dag of 4 klapt mijn verbinding er om de paar minuten uit. Dit is natuurlijk vreselijk irritant. De verbinding komt in de meeste gevallen snel weer terug, uit zichzelf, maar niet altijd. Dan moet ik de stekker er uit halen en ook mijn computer resetten. Ik heb hetzelfde probleem met andere laptops en ook met mijn telefoons (die ik in huis ook op wifi heb ). Gisteren heb ik contact gehad met de klantenservice en toen hebben zij het kanaal aangepast. Toen ik het gesprek had beëindigd, begon de ellende gewoon weer. Ik heb nog een keer gebeld en er is nogmaals van kanaal gewisseld, maar inmiddels is weer duidelijk dat dat ook niet heeft mogen baten. Help! |
|
|
SupaYoshi |
Geplaatst op 26 February 2011, 17:26
|
Activiteit » Maarssen » 3601HD » Alles-in-1 Premium » ExperiaBox Arcadyan » TP-LINK 1043ND V1 - OpenWRT » Interactieve TV Berichten: 60 Lid sinds: 29 Jun 2009 |
Nieuw modem of een eigen router /modem gebruiken. Tadaa oplossing |
|
|
iloontjepowerrr |
Geplaatst op 26 February 2011, 17:51
|
Maar dat is toch geen oplossing, ik mag er toch vanuit gaan dat KPN een dergelijk product levert? |
|
|
SupaYoshi |
Geplaatst op 26 February 2011, 17:55
|
Activiteit » Maarssen » 3601HD » Alles-in-1 Premium » ExperiaBox Arcadyan » TP-LINK 1043ND V1 - OpenWRT » Interactieve TV Berichten: 60 Lid sinds: 29 Jun 2009 |
Een dergelijk of degelijk? Nee, de experiabox is in de geen degelijk product, Zie het hele forum hier omtrent PS3, en Portforwarding, UPNP, VPN, etc. etc. allemaal niet makkelijk met een experiabox! Luister, of je gaat bellen voor een nieuw modem, of je koopt bij de Mycom een ICIDU router voor 25 euro met 1 antenne die altijd werkt Die zet je erachter en je schakelt wireless uit op je experiabox. Je kan er niks aan doen, niet jou fout, niet KPN's fout, de Experiabox is de fout. |
|
|
iloontjepowerrr |
Geplaatst op 27 February 2011, 20:08
|
Dat is best wel $$%^#@ maar ja je weet waar je over praat zie ik wel Vertraagd die experia box ook of dat niet? Edit: Ik vergeet een belangrijk detail: Als mijn verbinding wegvalt, blijft msn het gewoon doen! Gewijzigd door iloontjepowerrr op 27 February 2011, 20:40 |
|
|
SupaYoshi |
Geplaatst op 27 February 2011, 21:06
|
Dus uw draadloze verbinding valt weg en MSN blijft aangemeld? Kan u ondertussen chatten? Dan is het iets anders als de experiabox of de draadloze verbinding. |
|
|
iloontjepowerrr |
Geplaatst op 28 February 2011, 00:05
|
ja, ik kan gewoon blijven babbelen. De verbinding is ook niet lang weg, maar wel vaak. |
|
|
Marelli |
Geplaatst op 28 February 2011, 11:17
|
Activiteit » ExperiaBox V10 H369A Berichten: 2 Lid sinds: 28 Feb 2011 |
Zelfde probleem ook gehad en ben er -na lang zoeken- achter gekomen dat er in de buurt een netwerk op het zelfde kanaal zat! Nadat ik het Wifi-kanaal handmatig op 6 had gezet waren de uitvalproblemen verholpen. 5 kanalen verschil valt aan te bevelen, als dat niet lukt zogroot mogelijk verschil zoeken. Er zijn wat spectrum analyzers te downloaden om de wifi omgeving te snifferen |
|
|
iloontjepowerrr |
Geplaatst op 05 March 2011, 15:55
|
Dat zeiden ze bij Kpn ook en ze hebben mij al twee keer verplaatst, ik zou niet weten hoe ik dat zelf zou moeten doen? |Misschien kun jij me dat uitleggen Marelli? Ik zal vast even googelen op spectrum analyzers |
|
|
iloontjepowerrr |
Geplaatst op 05 March 2011, 16:01
|
Ooooow nou ik heb gegoogeld maar ik vind enkel programma's die reageren op het geluid... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze verbinding valt om de paar minuten uit', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
WiFi valt weg | Algemeen | : 6 | 14 Jun 2020 |
slechte wifi verbinding op 1 PC | WiFi | : 4 | 18 Jan 2018 |
vpn verbinding | Hardware instellingen | : 2 | 13 Jan 2017 |
Advertentie