obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Zwart beeld
carlov
Mijn interactieve TV kijkgenot heeft de zoveelste storing!

Ik zal niet alle negatieve ervaringen met KPN vertellen, het zou een lange verhaal worden.
Ik heb nu een herhaling van een zeldzame storing die ik een keer bij het begin had, nl. een zwart beeld (na een herhaalde reset heb ik nu wel geluid bij gekregen).

Ik heb KPN gebeld (met de nodige wachttijden en even wachten/vragen tussendoor) en ook verteld dat destijds een serie handelingen moest verrichten (oa. het opnieuw downloaden/installeren van software) en dat het darmee de storing opgelost werd.
Ik dacht met mijn verhaal het oplossen van de storing te bespoedigen maar nee, niet dus!

Blijkbaar allemaal te moeilijk of onbekend voor de dame aan de telefoon, die uiteindelijk met de mededeling kwam dat ik teruggebeld zou worden binnen een ..................week!!!

Na mijn eerste verbazing en nog beduusd op mijn vraag of dan een week zonder TV moest doen was de laconieke antwoord dat het maximaal een week zou duren!?

Heeft iemand ander ook een soortgelijke storing meegemaakt en opgelost? Helaas heb ik destijds verzuimd de reeks handelingen te noteren die tot de oplossing leidden.

Bij voorbaat dank,
 
KPNwebcare2

Quote

carlov schreef:
Mijn interactieve TV kijkgenot heeft de zoveelste storing!

Ik zal niet alle negatieve ervaringen met KPN vertellen, het zou een lange verhaal worden.
Ik heb nu een herhaling van een zeldzame storing die ik een keer bij het begin had, nl. een zwart beeld (na een herhaalde reset heb ik nu wel geluid bij gekregen).

Ik heb KPN gebeld (met de nodige wachttijden en even wachten/vragen tussendoor) en ook verteld dat destijds een serie handelingen moest verrichten (oa. het opnieuw downloaden/installeren van software) en dat het darmee de storing opgelost werd.
Ik dacht met mijn verhaal het oplossen van de storing te bespoedigen maar nee, niet dus!

Blijkbaar allemaal te moeilijk of onbekend voor de dame aan de telefoon, die uiteindelijk met de mededeling kwam dat ik teruggebeld zou worden binnen een ..................week!!!

Na mijn eerste verbazing en nog beduusd op mijn vraag of dan een week zonder TV moest doen was de laconieke antwoord dat het maximaal een week zou duren!?

Heeft iemand ander ook een soortgelijke storing meegemaakt en opgelost? Helaas heb ik destijds verzuimd de reeks handelingen te noteren die tot de oplossing leidden.

Bij voorbaat dank,


Hallo,

Kunt u mij PB-en? Of uw gegevens mailen naar webcare@kpn.com? Dan help ik u verder.
www.kpn.com/webcare
 
carlov
Hoi Stef,

Bedankt voor je aanbod!

Maar inmiddels heb ik (geheel onverwacht!?) via post een nieuwe tuner gekregen en gisterenavond, na de installatie, was het probleem opgelost.
De tuner lijkt zelfs beter/sneller te reageren en het beeld lijkt ook zuiverder. Hopelijk dat wij nu eindelijk verder ongestoord van onze interactieve TV-kijken kunnen genieten.
MVG.
 
KPNwebcare1
Fijn dat het probleem is opgelost,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwart beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie