obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
probleem abonnement
coso95bm
Graag zou ik uw advies vragen over het volgende: Kort samengevat:
- op 17.10.10 word ik benaderd via een mail door KPN met het advies over te stappen naar InternetPlusBellen voor 30 euro per maand, dit doen we
- op 2.12. krijgen we een brief, er is sprake van internet bellen en interactieve tv voor 40 euro per maand
- op 3.12 meteen schriftelijk laten weten dat dit niet onze bedoeling was en dat we alleen hebben gekozen voor InternetPlusBellen (zie bijlage)
- weken later naast de nieuwe experiabox toch een ontvanger voor interactieve tv ontvangen, deze staat nog ongeopend in de doos.
- abonnement is wel omgezet naar InternetPlusBellen intussen (volgens mij rond 4.1.11, daarbij viel de telefoonverbinding weg) Sindsdien is groene lampje tv aansluiting uit.( De nieuw aangemaakte KPN mailbox is door KPN uitgezet en doet het nog steeds niet maar dat is wat mij betreft niet zo’n groot probleem)
- de tv ontvanger is nog steeds niet opgehaald, ook hebben we hier nog steeds, ondanks meerdere verzoeken, geen instructies over ontvangen. Hij staat bij ons dus in de weg.
- niettemin op 21.1 een factuur ontvangen waarbij zowel voor de afgelopen periode als voor de komende weken wel het abonnement incl interactieve tv is berekend, ook is huur van de tv ontvanger in rekening gebracht We zijn het daar uiteraard niet mee eens, daar dit alles berust op fouten van KPN
- op 22.1. meteen een brief gepost, zie bijlage. Uiteraard zijn we bereid het door ons bestelde abonnement en de gesprekskosten terstond te betalen, de automatische incasso is echter door ons teruggeboekt met als reden: onterechte afschrijving. Overigens betalen wij altijd onze rekeningen en is er nooit een probleem met de betaling geweest
- desondanks krijgen we op 27.1 een telefonisch bandje te horen (waarom niet gewoon een normaal telefoongesprek?) met als mededeling dat de aansluiting per direct wordt afgesloten, daarbij worden 2 opties aangeboden: 1. beloven binnen 5 dagen te betalen en 2. al betaald hebben. Dit alles komt buitengewoon klantonvriendelijk over. Je hebt weinig keus tenzij je zonder internet wil zitten.
- verder mis ik eigenlijk nog de excuses van KPN over alle gemaakt fouten en overlast. Ik had van KPN een andere houding verwacht!

Graag zou ik van U advies krijgen hoe dit nu het beste opgelost kan worden. We zijn helemaal van goede wil en willen meteen het verschuldigde bedrag overmaken, maar willen uiteraard niet betalen voor iets dat we niet besteld hebben.

Vriendelijke groeten en alvast hartelijk dank!
 
Codemeister
Zoek contact met de klantenservice via 0900-0244. Ik denk dat de afdeling abonnementen je verder kan helpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie