Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Linksys WAG120N en HetNet/KPN
|
|
MartinIT |
Geplaatst op 29 January 2011, 20:57
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Jan 2011 |
Ik heb onlangs mijn SpeedTouch 580i omgeruild [nou ja, nog niet helemaal] voor een leuk nieuw Linksys WAG120N modelletje. Dit kwam voornamelijk doordat de SpeedTouch 580 een erg irritant in te stellen apparaat was en de support ervoor helemaal dood is. Nu zit ik alleen met een probleem. Mijn WAG120N kan op één of andere manier geen verbinding maken met het DSL netwerk van KPN (/HetNet). Mijn instellingen zijn als volgt (op mijn SpeedTouch) PPPoA VPI 8.48 Inloggegevens: user@adsl-surfen Pw natuurlijk geheim. En dat werkt. Bij mijn Linksys WAG120N staat het als volgt ingesteld. PPPoA VPI range 8 VCI range 48 QoS Type: UBR Autodetect aan DSL Modulatie: MultiMode (Heb overigens alle alternatieven ook al getest) KeepAlive 30 sec. Username: user@adsl-surfen pw: hier natuurlijk ook geheim. Servicename: blanko We hadden eerst HetNet ADSL-surfen, dat is nu natuurlijk van KPN, maar onze inloggegevens zijn hetzelfde gebleven. Help? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys WAG120N en HetNet/KPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
V10 en linksys EA6900 | Routers | : 2 | 10 May 2017 |
freeler.nl,hetnet.nl, en daarna kpn.nl ellende | HetNet | : 1 | 04 Oct 2012 |
Hetnet Homepage Wizard verdwenen? | HetNet | : 3 | 18 May 2012 |
I-pad postbus hetnet | Algemeen | : 1 | 05 Nov 2011 |
Advertentie