obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Probleem tegelijkertijd opnemen en tv kijken
marrit
Hallo,

Ik heb eigenlijk al ong. 2 jaar hetzelfde probleem, hier nogmaals een poging om dit op te lossen.

Wij hebben al geruime tijd interactieve televisie, het is echter nog nooit mogelijk geweest tegelijkertijd op te nemen en televisie te kijken, daar tijdens de opname alle zenders niet beschikbaar zijn, behalve het net waarvan wordt opgenomen.
Het is dan dus alleen mogelijk het programma te kijken wat je aan het opnemen bent, niet echt de bedoeling lijkt mij.

De helpdesk van KPN is meerdere malen geraadpleegd, echter zonder (definitieve) oplossing. Ook vervanging van de tuner (meerdere malen) verhelpt het probleem niet. Wij maken gebruik van KPN Experiabox ST780 WL en het internet basis abonnement.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Marrit
 
corner28
Hallo Marrit,

Hebben jullie een digitale ontvanger met harddiskrecorder?
 
marrit
Hallo,

Wij hebben inderdaad een interactieve tv harddisk recorder, de Motorola VIP1960 volgens mij.

Groetjes,

Marrit
 
Giant2000
Je hebt waarschijnlijk een bandbreedte probleem. Je snelheid is nite hoog genoeg om 2 stream te kunnen kijken. waarschijnlijk kan je ook kanaal 700 (HD testkanaal) niet zien.
 
marrit
Bedankt voor je snelle reacties!

Ik zal thuis kijken of ik dit kanaal kan zien. Is dit ook op een andere manier te testen?
Als dit de oorzaak van het probleem is, wat zou dan een oplossing kunnen zijn? Ik neem toch aan
dat de bandbreedte voldoende hoort te zijn?

Groetjes,

Marrit
 
Giant2000
KPN verkoopt ook ITV als de bandbreedte te laag is, bijvoorbeeld omdat de afstand naar de telefooncentrale te lang. In dergelijke gevalllen kan je maar 1 kanaal tegelijk kijken of opnemen. Als het goed is staat dit dan in je contract. Als dit niet het geval is (en je geeft aan dat je al 2 jaar itv hebt) dan zou ik vragen of ze de verbinding ter plaatse willen doormeten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem tegelijkertijd opnemen en tv kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Advertentie