obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Trage extra hosting
bouma489
Ik heb sinds kort KPN Hosting extra a € 18,50 per maand. Op deze webruimte heb ik diverse filmpjes staan. http://www.boumanhoveniers.nl/video27...eo27s.html Wanneer je als bezoeker een filmpje (HD kwaliteit)wilt bekijken duurt het erg lang voordat je een van de bovenste vier filmpjes gedownload hebt. Onderaan de pagina staan 5 filmpjes doorgelinkt naar een server van Mijn Domein. Deze filmpjes komen heel veel sneller bij de bezoeker binnen. Is nu de server van KPN traag. Is de server van Mijn domein bovengemiddeld snel of doe ik iets verkeerd??

Veel dank voor het verlossende antwoordt
 
Codemeister
Mag ik je aanraden over te stappen naar een 'echte' host? KPN is overduidelijk véél te duur en de snelheid is vastgezet op niet meer dan 500 kB/s als ik zo kijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage extra hosting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
extra-usb-wat dan? Algemeen : 2 07 dec 2016
Digitenne extra smartcard niet meer gratis?! KPN Televisie Storing : 5 20 dec 2012
extra aansluiting voor de pc Algemeen : 1 18 okt 2012
Vanaf 13-9 a.s. extra zenders en Red Bull On Demand voor klanten ITV KPN Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 08 sep 2012
EXTRA PAKKET AAN/UITZETTEN Frequently Asked Questions : 3 20 aug 2012
Advertentie