Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
arcardyan kpn modem recovery tool
|
|
starpc |
Geplaatst op 08 January 2011, 18:44
|
Expert Berichten: 30 Lid sinds: 06 Jan 2011 |
hallo mensen ik heb sins 03-01-2011 internet plus belen en interactive tv van de KPN . ik heb dat paket dus ook op de 3e aan geslooten . en moest het betreuren . het modem gaf in eerste instantie 3 lampjes / Power / Wirelles / en nog een . maar 10 sec er naa ging het power lampje branden en het lampje Eternet Rood knipperen . ik me laptop er op aan gesloten en naar het standaard Gate way ip adres ge gaan ( 192.168.2.254)toen kwam ik idd uit in de router / modem er staat recovery tool ....... en dan daar onder please type PIN befoure using oter tools . simpel gezegt je heb een pincode nodig om veder te gaan. ik uiten raard naar KPN gebeld ik het uit gelegd . ik kreeg toen te hooren van de telefonisten dat de arcardyan een nog al nieuw model was . en nog niets over bekend was. en ze zij ook . die recovery tool waar u over spreekt . daar hebben meer mensen mee te maken . en die recovery tool werkt niet . aldus de KPN telefonisten ik heb dus ook gevraagd om de pin . ik zij ik ben wel af hankelijk van internet als u mij die pin code verstrekt dan kan ik weer mijn werk doen . de telefoonisten zeten mij toen in de w8 en zouw het aan anderen collega's vragen. maar helaas ze kon me niet aan de pin helpen . ze hebben me wel een nieuw modem op gestuurd de expiria box t789 werkt prima . allen heb dus nu dat modem over en zouw het graag werkend krijgen . mijn vraag is of er iemand die hier ook problemen mee heeft en of iemand mij kan helpen aan die PIN alvast bedankt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'arcardyan kpn modem recovery tool', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
V12 modem en nordVPN Snelheid | Snelheid | : 3 | 22 Apr 2023 |
Airport extreme en kpn modem | Algemeen | : 2 | 24 Mar 2017 |
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? | KPN met eigen modem/router | : 10 | 19 Dec 2014 |
Port forwarding v8 modem | Routers | : 1 | 09 Feb 2014 |
Router plaatsen tussen modem en Itv | KPN met eigen modem/router | : 2 | 23 Jun 2013 |
Advertentie