Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Een dringende vraag wat betreft abbonnement.
MAR
Beste Leden,

Ik heb al bijna een jaar een abbonnement bij de kpn voor mijn telefoon.
Al 5 maanden betaal ik zonder gebruik te hebben gemaakt van mijn telefoon omdat er een simkaart defect was
ik heb kpn hier al meerdere keren over gebeld maar dit is toen niet in behandelng genomen
Ik kwam vanmiddag thuis en zag een acceptgiro liggen van 700 euro en heb ze toen gebeld
Ik heb ze de situatie uitgelegd maar moet dit bedrag alsnog betalen
En de mevrouw die ik aan de telefoon had vertelde mij dat het nummer uit de lucht word gehaald na 3 maanden
Ik heb bewijs dat ik een acceptgiro heb ontvangen alleen van december en die is betaald dus dan praten wij hier over 2 maanden? Klopt dit of ben ik op het verkeerde spoor gezet en moet ik alsnog die 700 euro betalen?

Ik hoop dat een van jullie mij spoedig kan helpen
want weet nu even geen raad.

mvg,

Marjolijn.
 
MAR
Niemand die kan helpen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een dringende vraag wat betreft abbonnement.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Erg technische vraag IPTV MultiPVC / MultiVLAN Algemeen : 21 15 Feb 2016
Dongel kpn buitenland vraag KPN Mobiel Internet : 1 12 May 2015
ExperiaBox V9 ZTE H368N NAS vraag Eigen netwerk : 4 24 Feb 2015
Vraag KPN om een nieuw modem!! Algemeen : 1 26 Aug 2012
Dringende Help Nodig A.U.B Frequently Asked Questions : 4 22 Aug 2012
Advertentie