Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van KPN. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
Problemen en onduidelijkheden activatie sim na diefstal
|
|
mitfry |
Geplaatst op 02 January 2011, 22:04
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02 Jan 2011 |
Goedenavond Forumleden, Voordat ik mijn probleem zal uitleggen wens ik iedereen graag een gelukkig 2011 toe! Mijn probleem: Een kleine anderhalve week geleden is mijn Blackberry gestolen tijdens het uitgaan, diezelfde avond heb ik mijn sim nog laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd. De nieuwe sim had ik probleemloos binnen een paar dagen binnen, alleen kan ik er (tot op heden) niet mee bellen, smsen of internetten. De sim moet uiteraard nog geactiveerd worden, dit heb ik geprobeerd via de Hi website maar helaas zonder succes. Ik heb de klantenservice direct geprobeerd te bereiken maar na ruim 5 kwartier in de wacht gestaan te hebben vond ik het wel even genoeg, vandaar dat ik het forum probeer. Ik kan nog steeds inloggen op de Hi website en mijn gegevens bekijken, en wijzigen etc, hier heb ik ook mijn sim kunnen blokkeren. Nu is er daar ook een mogelijkheid de sim te DE-blokkeren maar nu vraag ik mij af of dit de oude (op dit moment geblokkeerde sim) weer her-activeert of dat dit de nieuwe sim zal activeren die ik opgestuurd gekregen heb. Alvast bedankt voor eventuele reacties. Gr, Mitfry ---- Edit: Tot mijn verbazing is mijn bericht in de verkeerde sectie geplaats, ik hoop dat het bericht verplaatst kan worden en dit verder geen problemen oplevert. Gewijzigd door mitfry op 02 January 2011, 22:06 |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 02 January 2011, 22:06
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Kun je op de site van Hi geen SIM-nummer vinden, waarmee aangegeven wordt of je oude of nieuwe SIM wordt ge(de)blokkeerd? |
|
|
mitfry |
Geplaatst op 02 January 2011, 22:10
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02 Jan 2011 |
@Codemeister Bedankt voor de snelle reactie! Helaas zegt de Hi knop niks meer dan "De-blokkeren". Ik kan verder ook geen info vinden over welke sim er gedeblokkeerd zal worden. Het activeren van de nieuwe sim kan normaal gesproken op "http://www.hi.nl/Simkaart-activeren.htm" maar helaas werkt dit niet. |
|
|
mitfry |
Geplaatst op 02 January 2011, 22:30
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02 Jan 2011 |
Dit is alles wat er op de pagina weergegeven wordt: Code Download source Deblokkeren of nieuwe sim-kaart aanvragen: Meer info krijg ik helaas niet. Gewijzigd door mitfry op 02 January 2011, 22:31 |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 02 January 2011, 22:52
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Als ik het zo lees dan vermoed ik dat je nieuwe SIM nog niet gekoppeld is aan je account. Voornamelijk omdat je aangeeft dat de knop 'de-blokkeren' zichtbaar is. Ik zou toch aanraden een nieuwe poging te wagen om in contact te komen met Hi. |
|
|
mitfry |
Geplaatst op 02 January 2011, 22:54
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02 Jan 2011 |
Dat lijkt mij ook het verstandigst. Bedankt Codemeister! |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 02 January 2011, 23:17
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Prima! Laat even weten hoe het afloopt... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen en onduidelijkheden activatie sim na diefstal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding | Routers | : 11 | 02 Jan 2017 |
Problemen met bekabeld LAN | Routers | : 7 | 27 Jul 2016 |
problemen afspelen opgenomen programma's | Algemeen | : 8 | 09 Sep 2015 |
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 | KPN Internet Storing | : 8 | 29 Jan 2015 |
wifi problemen Galaxsy S3 | Algemeen | : 3 | 12 Feb 2014 |
Advertentie