Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
SMS over glasvezel
|
|
rhaan |
Geplaatst op 24 December 2010, 10:33
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 25 Nov 2010 |
"KPN Glasvezel biedt een groot aantal extra's ten opzichte van een gewoon telefonie-abonnement." Onder andere: Dienst: SMS voor vaste telefoon. Beschikbaar: Ja. Mijn 6 Siemens Gigaset DECT telefoons (SL1, SL74, S1, 4015 Comfort) zijn verbonden met de basis SL150. Het geprogrammeerde nummer van de KPN SMS-centrale was 0673644444. Dit werkte NIET. Meerdere medewerkers van de klantenservice kwamen met suggesties die niet werkten, tot de suggestie het landnummer +31 er voor te zetten. De + kon echter niet worden ingevoerd, maar wel 00. De oplossing bleek dus te zijn: 0031673644444. SMS-en met andere vaste en mobiele aansluitingen van KPN werkt, naar en van andere netwerken is mij nog niet duidelijk. Wie heeft hier ervaringen mee? |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 25 December 2010, 22:26
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Off-topic: mijn oude KPN-aansluiting (inmiddels geen KPN-klant meer) kon ook gewoon SMS'jes afhandelen via de vaste telefoon. Volgens mij kan op dezelfde manier ook voor en naar andere netwerken, athans: zo werkte het bij mij! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMS over glasvezel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN | KPN Glasvezel diensten | : 4 | 19 Dec 2019 |
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2017 |
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL | KPN met eigen modem/router | : 2 | 08 Mar 2017 |
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U | Eigen netwerk | : 4 | 12 Oct 2016 |
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 20 | 30 Sep 2016 |
Advertentie