obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Afstandsbediening werkt niet
MrBurnett
Sinds 2 weken hebben wij interactieve tv van KPN. Iiervoor hadden wij Ziggo, welke vele malen sneller werkt (lees: reageren van afstandsbediening, zappen, menu's). Nu wil het probleem zich voordoen dat onze afstandsbediening (ook pas 2 weken in gebruik) niet meer werkt. Het volgende hebben we reeds uitgevoerd:
1.Batterijen zijn vervangen, getest --> geen resultaat.
2.Ontvanger opnieuw opgestart (via achterste aan/uit-knop) --> geen resultaat.
3.Ontvanger aan de voorkant schoongemaakt, afstandsbediening (zender) schoongemaakt --> geen resultaat

Overigens werken de beperkte knoppen op de ontvanger wel gewoon.
Weet iemand raad? Ga morgen sowieso langs de KPN-shop.

Groet,
MrBurnett
 
Codemeister
Afstandsbediening laten vervangen door KPN. Mocht hetzelfde probleem zich voordoen met een nieuwe afstandsbediening, laat dan de ontvanger vervangen. Dit probleem komt vaker voor.

Off-topic: waarom ben je overgestapt van Ziggo naar KPN?
 
MrBurnett
Codemeister, thanx for the reply. Zal morgen dit probleem voor laten leggen bij KPN. Maar na 2 weken dit probleem vind ik op zich wel heeel snel....


Off-topic antwoord: verhuisd en op het huidige adres was reeds KPN internet en digitenne, vandaar een upgrade genomen naar interactieve tv van KPN.
 
Codemeister
Dat klopt en ben ik met je eens. Wat je eventueel nog kunt proberen: zorg dat het signaal niet geblokkeerd kan worden door een kastdeur of iets dergelijks.
 
boekbros
was het advies niet om de batterijen even verkeerd om er in te leggen?
 
boekbros
als elk probleem met kortsluiting opgelost kon worden, zou het dan toch nog vrede worden met Kerst?
 
boekbros
maak je geen zorgen; ik was eventjes in utopia. ik ben weer geland en zie dat het niets beter is.
merry christmas to everybody!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie