obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch TG789 (Thomson)
devilsangel
ik moet een poort hebben voor een chatserver zodat mensen kunnen chatten enz de server is er maar krijg met geen mogelijk een poort open zodat mensen en ik zelf er ook in kunnen

het gaat om poort 7777 die open moet maar ik krijg het niet wie o wie kan mijn helpen ben ten einde raad

en als je dan met kpn belt zegt de een tot het wel kan maar ze onderstunen het niet en tot je dan met een of ander nummer moet bellen

en weer een ander zegt tot het nog niet gaat tot er eerst een update moet zijn

hoop tot er iemand is die me er mee kan helpen
 
SirPeter
Via de website 192.168.2.254 (oudere thomson of speedtouchmodem is het 192.168.1.254) kom je in de modem. Kijk of u software versie 8.4.2.U heeft, het gaat om die "U". Als die in de modem staat dan is er geen nieuwere update nodig in ieder geval. ps ik ga even uit dat u de TG789 modem heft anders had de helpdesk ook niets gezegd over de software versie als u geen tg789 heeft dan moet die helpdesk agent een nieuwe baan gaan zoeken.

Nieuwe software zou in principe eigenlijk ook niet moeten uitmaken. Via 192.167.2.254 gaat u naar Toolbox - delen van spelen en toepassingen. Vervolgens naar configureren. Zet daar UPnP aan. Herstart eventueel de chat en kijk of het werkt. Werkt het niet ga dan terug naar delen van spelen en toepassingen. Kies voor "Een spel of toepassing aan een lokaal netwerkapparaat toewijzen". Je ziet dan "ABC" kijk in die lijst of die chat er bij staat. Zo ja selecteren aan koppelen aan uw computer of mac adres die daarnaast staat.

Staat hij er niet bij dan kiezen voor "Een nieuw spel of een nieuwe toepassing maken" en die poort handmatig openzetten.
Gewijzigd door SirPeter op 14 december 2010, 12:42
 
SirPeter
Zo ver ik weet is de software voor iedereen nu beschikbaar. 2 weken geleden in het weekend is die software beschikbaar gesteld. Dus ja geen nieuwe software dan resetten.
 
devilsangel
de eerst heb ik maar het gaat nog steeds niet

je moet toch normaal ook een ip invoeren als je dat doet

en dan moet je spel of chat kiesen in de lijst en dat wat er naast staat moet je dan op gedefineerd door gebruiker zetten ?

als ik dat doe komt er niks en gebeurt er ook niks
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch TG789 (Thomson)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Algemeen : 23 28 sep 2013
thomson tg712 Hardware instellingen : 1 02 sep 2013
Advertentie