Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
Factuur problemen
|
|
Sarge |
Geplaatst op 13 December 2010, 11:03
|
Activiteit » Almere Berichten: 46 Lid sinds: 26 Oct 2010 |
Ik word nog wel een keer Senior member hier Vorige maand de eerste factuur ontvangen. De kortingen die ik zou moeten krijgen waren niet correct. Ik moest zelf aantonen dat het anders was en dat kon ik gelukkig ook. Het moest zijn de eerste 12 maanden 15 euro korting ipv 5 euro. Nu de tweede rekening ontvangen en daar wordt ineens een HD recorder die ik de eerste 12 maanden gratis zou hebben in rekening gebracht, terwijl dit vorige maand wel goed was. Naar eigen zeggen hebben ze een nieuw systeem voor de rekeningen e.d. Misschien dat het kinderziektes zijn en dat het volgende maand allemaal wel klopt. Ik heb wederom een mail gestuurd. We wachten het geduldig af. Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Factuur problemen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding | Routers | : 11 | 02 Jan 2017 |
Problemen met bekabeld LAN | Routers | : 7 | 27 Jul 2016 |
problemen afspelen opgenomen programma's | Algemeen | : 8 | 09 Sep 2015 |
factuur klopt niet | Helpdesk | : 2 | 17 Feb 2015 |
factuur | Helpdesk | : 2 | 17 Feb 2015 |
Advertentie