Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
vraag voor nieuwe modem
|
|
jak600 |
Geplaatst op 13 December 2010, 09:53
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 13 Dec 2010 |
hallo mensen van het KPN Forum ik heb een klein vraagje denk opzicht dat ik het antwoord wel weet maar wou graag even navragen en zeker weten een vriend van mij wil graag een ftp server opzetten alleen nu heb ik contact opgenomen met kpn om te vragen hoe dat zit met hun thomson en nu blijkt dat alles daar z`n beetje geblokt wordt zelfs al zet je de poorten open. nu wou ik even zeker weten kan ik voor hem gewoon een nieuwe modem aanschaffen hij maakt gebruik van adsl zoals ik al zij weet het op zicht wel maar wil het gewoon zeker weten dat vind ik fijner alvast bedankt |
|
|
jak600 |
Geplaatst op 13 December 2010, 11:54
|
thomson ST780i WL ik heb toevallig nog eentje hier liggen en die is zelfde type en versie ook nog. alleen welke modem kan je denk je het beste gebruiken dan ik zat zelf aan een d-link of linksys te denken |
|
|
jak600 |
Geplaatst op 13 December 2010, 11:59
|
probleem is juist in deit geval de thomsom heb met kpn contact gehad en thomsom zelf en beiden hebben me geholpen hierbij wat niet werkte en ik heb zelfs een programma geprobeerd port forwarder die ook niet werkte. daarom is er gekozen om een andere modem te kiezen. |
|
|
jak600 |
Geplaatst op 13 December 2010, 12:00
|
is deze dan wat tourwens Linksys Wireless-N Home Adsl2+ Modem Router Wag120n |
|
|
potter5777 |
Geplaatst op 13 December 2010, 21:01
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 14 Jun 2010 |
ik heb IPB met een tg789vn kan ik daar een ander modem voor gebruiken? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vraag voor nieuwe modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
V12 modem en nordVPN Snelheid | Snelheid | : 3 | 22 Apr 2023 |
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN | KPN Glasvezel diensten | : 4 | 19 Dec 2019 |
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 28 Apr 2018 |
Airport extreme en kpn modem | Algemeen | : 2 | 24 Mar 2017 |
Multicast voor Ambilight | Hardware instellingen | : 3 | 31 Oct 2016 |
Advertentie