obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Arcadyan ARV7519 webinterface geen nederlands
musicfreak
Hallo,

Sinds gisteren de Arcadyan (witte) EB ontvangen i.v.m. telefonieproblemen met de Speedtouch 787v.
Hij werkt super. Onze DSi XL kan nu ook online wat voorheen nooit wou. Ook gsm werkt er perfect op.
Maar ik heb even het volgende. In de webinterface kun je kiezen voor Engels en Nederlands. Op welke knop ik ook druk, hij blijft op de Engelse taal. Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt voor de reacties.
Gewijzigd door musicfreak op 01 december 2010, 15:32
 
flupke19
wachten op een nieuwe SW versie, want in de huidige steekt geen NL (maar je kan mss eens naar de helpdesk bellen om te vragen wanneer die er komt, dan merkt KPN dat er wel degelijk nood aan is)
 
musicfreak
Bedankt voor je reactie. Maar NL moet er toch gewoon inzitten? Ik zie een knop met "English" en 1 met "Dutch".
 
flupke19
zou er moeten inzitten... Alleen, de TG787v is door een bende domme Belgen ontwikkeld, de Arcadyan door een stel slimme Chinezen. En vermoedelijk zijn die chinezen nog een cursus NL aan 't volgen om de vertaling van de interface klaar te stomen. Dus: knopje is er al wel, maar de vertaling nog niet. Alleen KPN weet wanneer die nieuwe SW mét vertaling er komt.
 
musicfreak
Hahahaha, dat is een goeie van je. Goede voorbereiding van de Chinezen. Fase 1 hebben ze doorstaan, het knopje. We zullen afwachten. Misschien dat iemand van de Webcare antwoord kan geven, wanneer er een update komt?
 
SirPeter
Ik denk dat dit een zeer lage prioriteit heeft.
 
Moses 35i
Na wat rondzoeken in the beschikbare bestanden van de AVR7519 is de verwijzing naar het desbetreffende taal-bestand niet aanwezig. Is idd software/firmware. Kan wel even duren voordat dit wordt opgelost. Op zich wijst het zich vanzelf maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen de Engelse taal machtig is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan ARV7519 webinterface geen nederlands', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie