Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
Blauw Scherm
|
|
vinnie91 |
Geplaatst op 26 November 2010, 15:33
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 26 Nov 2010 |
Sinds eind juli hebben we internet en interactieve tv van kpn tot ons beschikking het internet is door een monteur geinstaleerd en doet het. Ik had nu pas tijd om naar het interactieve tv te kijken. Netjes de gebruiksaanwijzingen gevolgd en kreeg een opstart scherm (met die gekleurde bolletjes) en daarna was het enkel maar blauw beeld. enig idee hoe dat zou kunnen? greetz |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 27 November 2010, 07:53
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Heb je je TV aangesloten via HDMI? Wat voor TV heb je? |
|
|
vinnie91 |
Geplaatst op 27 November 2010, 08:12
|
heb de tv (samsung type verder niet bekend) met scart aangesloten want ik kreeg de HDMI niet actief op de tv |
|
|
kpntester |
Geplaatst op 27 November 2010, 15:08
|
Activiteit Berichten: 206 Lid sinds: 26 Mar 2010 |
Quote vinnie91 schreef: heb de tv (samsung type verder niet bekend) met scart aangesloten want ik kreeg de HDMI niet actief op de tv Ik denk dat je de verkeerde scart input te pakken hebt |
|
|
vinnie91 |
Geplaatst op 27 November 2010, 21:08
|
maar dan zou ik toch ook niet het opstart scherm hebben?? en dat heb ik juist wel maar daarna blauw terwijl ik volgens de gebruiksaanwijzing nog een abbonementscode ofso moet invullen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blauw Scherm', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
afspelen opnamen op tv scherm | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 20 Sep 2012 |
Digitenne installatie - scherm blijft grijs | KPN Televisie Storing | : 1 | 03 Mar 2012 |
Signaal AV 2 blijft op scherm | Algemeen | : 1 | 04 Nov 2010 |
Advertentie