Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Mijn KPN ervaring
|
|
haroldbos |
Geplaatst op 26 November 2010, 12:17
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 26 Nov 2010 |
In maart van dit jaar heb ik Interactieve Televisie en Internet plus Bellen besteld. Na 2 weken werd ik afgesloten van mijn oude internetaansluiting. Deze afsluiting heeft welgeteld 9 weken geduurd. Na deze 9 weken bleek dat Interactieve televisie niet mogelijk was, terwijl de postcodecheck aangaf dat dit wel mogelijk was. Later bleek dat ik binnen 6 dagen nog een achterstallige betaling had. Deze werd verzonden zonder specificatie. Ik heb direct gebeld en de specificatie werd na 1 week toegezonden (de 6 dagen waren dus al om). Dus besloot KPN mijn internet af te sluiten en niet mijn telefoon. Waarom niet mijn telefoon? Ik denk omdat mijn internet een abbonnement is en telefoon per gesprek in rekening kan worden gebracht. Nu bleek gisteren dat mijn internet wederom is afgesloten. Als reden werd aangegeven dat ik wederom niet betaald zou hebben. De factuur was per email naar een verkeerd emailadres gezonden en op de factuur bleek te staan dat het bedrag van mijn rekening werd afgeschreven. Alleen bij KPN was mijn rekeningnummer niet bekend, terwijl ik al meer dan 10 jaar van dezelfde rekening betaal. Al met al: GA NIET MET KPN IN ZEE EN GA ZEKER NIET VERANDEREN VAN ABBONNEMENT. Dus ik bel vandaag om mijn contract op te zeggen, maar dit kan het systeem niet aan. WAT EEN ORGANISATIE. zo, ik ben het kwijt en waarschuw een ieder!!!!! |
|
|
kpntester |
Geplaatst op 27 November 2010, 15:14
|
Activiteit Berichten: 206 Lid sinds: 26 Mar 2010 |
Quote haroldbos schreef: In maart van dit jaar heb ik Interactieve Televisie en Internet plus Bellen besteld. Na 2 weken werd ik afgesloten van mijn oude internetaansluiting. Deze afsluiting heeft welgeteld 9 weken geduurd. Na deze 9 weken bleek dat Interactieve televisie niet mogelijk was, terwijl de postcodecheck aangaf dat dit wel mogelijk was. Later bleek dat ik binnen 6 dagen nog een achterstallige betaling had. Deze werd verzonden zonder specificatie. Ik heb direct gebeld en de specificatie werd na 1 week toegezonden (de 6 dagen waren dus al om). Dus besloot KPN mijn internet af te sluiten en niet mijn telefoon. Waarom niet mijn telefoon? Ik denk omdat mijn internet een abbonnement is en telefoon per gesprek in rekening kan worden gebracht. Nu bleek gisteren dat mijn internet wederom is afgesloten. Als reden werd aangegeven dat ik wederom niet betaald zou hebben. De factuur was per email naar een verkeerd emailadres gezonden en op de factuur bleek te staan dat het bedrag van mijn rekening werd afgeschreven. Alleen bij KPN was mijn rekeningnummer niet bekend, terwijl ik al meer dan 10 jaar van dezelfde rekening betaal. Al met al: GA NIET MET KPN IN ZEE EN GA ZEKER NIET VERANDEREN VAN ABBONNEMENT. Dus ik bel vandaag om mijn contract op te zeggen, maar dit kan het systeem niet aan. WAT EEN ORGANISATIE. zo, ik ben het kwijt en waarschuw een ieder!!!!! Qua administratie zijn ze echt niet slechter dan een andere ISP hoor. Dit soort problemen komen bij vrijwel elke aanbieder voor. Waar aanbieders wél in verschillen is de service die ze leveren en de kwaliteit van de aangeboden diensten. Laat KPN nou juist op die laatste twee punten erg slecht scoren. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn KPN ervaring', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Buurman ziet mijn printer in het netwerk | Hardware instellingen | : 2 | 21 Dec 2015 |
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb | Opleveringsproblemen | : 6 | 08 May 2015 |
Advertentie