obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update TG789vn ervaringen
Forza8
Ik heb nu dus laatst een Linksys WRT54GL gevonden ergens bij ons thuis, Ik heb deze dus geinstalleerd en ik kan deze nu wireless gebruiken.. Helaas kan ik mijn nat type niet op type 2 of 1 krijgen op de ps3... Iemand enig idee?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 21 2011 13:04:05:
Vergeten te zeggen, volgens mij zit mijn linksys wel op het wan ip van de Experiabox die waardeloos is...
Gewijzigd door Forza8 op 21 november 2011, 13:04
 
Dennisss87
Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 22 2011 20:53:16:
Hey ik zag net dat je zei dat die update werkte maar ik heb zelfde software als jou heb nu wel nat type2 alsk bij internetverbinding testen doe. Ma zodra ik modern warfare3 online ga doen staat er your nate type strict dus snap niet dat dat bij jou wel doet en bij mij niet met zelfde experiabox en software........?????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 22 2011 21:02:14:
Hey ik zag net dat je zei dat die update werkte maar ik heb zelfde software als jou heb nu wel nat type2 alsk bij internetverbinding testen doe. Ma zodra ik modern warfare3 online ga doen staat er your nate type strict dus snap niet dat dat bij jou wel doet en bij mij niet met zelfde experiabox en software........????? je nat type staat dan wel 2 maar het is dat toch echt vaag dat er bij mw3 staat strict wat het onmogelijk maakt om bij vrienden in een party te gaan kut kpnAngry
Gewijzigd door Dennisss87 op 22 november 2011, 21:02
 
Forza8
Waarom kan niemand mij helpen? Is het zo moeilijk om een vraag te beantwoorden? Ik hoop dat nu mij eindelijk iemand een antwoord kan geven.

Ik heb de laatste tijd last van lag zeg maar om de paar minuten op de ps3, Ik heb nat 2 (dus prima) Maar ik heb telkens om de paar minuten lag. Kan dit aan de verbinding hebben? Want ik heb 62% verbinding (draadloos) op de ps3 of is het wat anders? Hopelijk kan dit opgelost worden...

Alvast bedankt
 
Beau
Met een dergelijk verzoek zal niemand je vraag beantwoorden! Misschien moet je eerst eens het topic doorlezen
 
Forza8
Ik heb het forum doorgelezen, jij waarschijnlijk niet want dan had je geweten dat er niemand anders is met dezelfde klacht..Maar ik ben gewoon benieuwd naar wat het is omdat ik zo niet echt goed kan gamen en omdat dit een ''helpdesk'' is en daarom dus gewoon een antwoord verwacht...

Alvast bedankt nogmaals...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 07 2011 10:32:07:
Dit modem is echt zeer vaag, Met nat type 2 kan ik niet eens fatsoenlijk gamen, nat type geeft wel open aan maar dat is ook alles, ik heb echt om de 3 tot 5 minuten lag, Als ik mijn nat type op 3 heb staan (niet beschikbaar) kan ik gewoon gamen.. Iemand enig idee hoe dit komt?
Gewijzigd door Forza8 op 07 december 2011, 10:32
 
Gameworld
Ik heb de Kpn Experiabox Arcadyan, en ik vind het zo raar, ik heb 6 maanden zitten zoeken, eindelijk een goeie link gevonden die een beetje verandering erin heeft gebracht,
Ik had altijd nat type 3, strict.
Heb dankzij Youtube, niet dankzij kpn, want die zeiden, ''ga maar even googlen''
Mijn nat type op 2 gekregen.
Maar nu had ik gisteren nat type moderate, ik doe Mw2 erin was ie weer strict, Ik doe de mw3 erin, de ps3 uit, weer aan, en hij staat op open?????
Volgende dag, hij staat nog steeds op open??
volgende dag, staat ie op moderate, weer uit, modem uit en weer aan ps3 aan en hij staat weer op strict??
weer uit aan, half uurtje dat doen, en staat ie eindelijk op open..\
beetje vreemd.
heb trouwens nix aan reacties zoals, upnp enable zetten, heb ik al lang gedaan..
en firewall al uitgezet, en heb dus al een paar poorten geopend,, maar ik kan dus ook Call of duty vinden maar dat is zo geod beveiligd, dat hij dat dus niet saved.
ben het echt een beetje zat.
Kan niet overstappen, want ben de enige in huis die er last van heeft met me ps3.
Kan iemand me vertellen waarom hij switchst van moderate naar strict van strict weer naar open en zo maar steeds door.
hoop dat iemand me het verlossende antwoord kan geven, want ik zit hier echt mee.
Alvast bedankt, en Hoop dat ook kpn hier een keer iets aan gaat doen.Shock
 
KegNot
Zie mijn bericht http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...post_14708. Hopelijk helpt je dat verder...
 
Brada
Recentelijk heeft mijn modem ook de update naar 8.8.N.5 ontvangen. Facebook mobiel is nu ont-zet-tend traag m.n. met het laden van foto's. Was vandaag bij een KPN hotspot in Den Haag en tot mijn grote verbazing werkte wifi mobiel en FB hier supersnel. Het probleem van het niet kunnen wijzigen van de B/G/N snelheid op de TG789vn router dateert al van voor deze firmware (de vorige update) alleen ziet u het waarschijnlijk nu pas. Ik krijg de router momenteel niet hoger meer dan 54Mbps. Nu is dus ook de vermogenreductie optie eraf waardoor het stroomverbruik gaat toenemen. Ook lijkt het dat DNS lookup trager is geworden. De down- en upstream lijken wel goed te werken. Ik heb een instap IPB abo en dat werktte tot voorheen goed.
 
Brada
En is het dezelfde of een ander? Ga ook maa eens bellen want het wordt steeds gekker met dat modem, 5 min geleden kon ik er nog in via de web interface, nu moet ik ineens een login en ww ingeven, dank u meneer kpn!
 
Jo3i
foutje Brada, je moest altijd al inloggen in de 789 na de vorige update.
Wifi staat hier op 130 .

Interfacetype: 802.11b/g/n
Huidige snelheid [Mbps]: 130
Band: 2.4GHz
Gewijzigd door Jo3i op 22 december 2012, 15:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update TG789vn ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie