obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update TG789vn ervaringen
Moses 35i
Jij ook hetzelfde toegewenst!
 
Sarge
Ik ben niet iemand die dagelijks op de PS3 zit en toch heb ik steeds nat 2

Ik hoef hier niets voor te resetten.
Wat ik in ieder geval met al mijn apparaten doe is een vast ip geven en zorgen dat de naam klopt.

Als ik bijvoorbeeld mijn Playstation de naam PS3-mijnnaam heb gegeven zorg ik ervoor dat deze in de modem ook PS3-mijnnaam heet. Dat in combinatie met een vast ip voor al mijn aangesloten apparaten geeft mij geen problemen.
Gewijzigd door Sarge op 30 december 2010, 02:00
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Tauri

Quote

doemaariets schreef:

Quote

WesleyK schreef:
Hallo allemaal,

Ben ik de enige die vandaag 24/12/2010 nog steeds firmware 8.3.H.4 heeft?(reset vd modem vanaochtend nog uitgevoerd en helemaal geen update).

Shock Sad Frown


Degene die update 8.4.2.U. nog niet hebben krijgen hem Feberuari pas.
Omdat de update crasht.


Ik weet of dit wel hier hoort.

Sinds 18-12 heb ik de nieuwe software, maar sinds die tijd krijg veel fouten (Foutsec.81 FEC 535.105 CRC 76 HEC 609.
Dit in 5 dagen.
Met de oude software practisch geen fouten.
Heeft dit ook te maken de crash?
 
Moses 35i

Quote

doemaariets schreef:
Degene die update 8.4.2.U. nog niet hebben krijgen hem Feberuari pas.
Omdat de update crasht.


Voor degenen die deze update wel hebben gekregen: WOW Lucky Guys/Galls...

Q1 2011 en wellicht zelfs nog later (eerst zien dan geloven)...
 
Bastiaan-_-
Ik heb laatst een update gehad voor de 789. Ik hoefde alleen maar mijn Upnp aan te vinken en daar stond Nat-type 2 op mijn ps3 ik werd echt helemaal gek hij deed het na ongeveer een half jaar lang te bellen met de kpn en klachten dienst. nou de volgende dag ik ging naar mijn internet kijken op de ps3 en er stond Nat-type 3 maar alles stond gewoon open op mijn router en aangevinkt.
Dus daar ging mijn Nat-type 2. ik zou graag willen weten hoe ik mijn nat-type 2 weer terug kan krijgen. is het gewoon weer een questi van tijd of moet ik nu weer dingen gaan doen in mijn router?
 
JoepW
Resetten helpt. Je moet die reset alleen wel elke keer doen voordat je de PS3 opnieuw start Sad
 
Quadraat
Q4 2010 is inmiddels geweest, nog steeds heb ik geen update. Nog steeds kan mijn zoontje niet online met zijn Playstation. Ik heb de modem meerdere malen herstart, er gebeurt niks. Ik moet dus gewoon wachten denk ik?
 
Quadraat
Sorry meneer, dat ik zeur over een beloofde update die er gewoon niet is gekomen. Laten we hopen dat het dan nu écht in februari gaat plaatsvinden. Februari schrijf je trouwens dus zo.
 
Bo55
Ik heb van de week de firmware 8.4.2.U. ontvangen en heb nat type 2 op de ps3 Smile
Maar tot mijn verbazing gaf black ops nat type strict (upn staat aan )

Met MW 2 heb ik nat type open beetje raar maar waar

Er is hiervoor een oplossing mits je COD mw 2 hebt.


Laad MW2 start de multiplayer tot je je nat type ( open) ziet staan. Eject de MW disc (niet de game beëindigen). Plaats de Blackops disc start multiplayer kijk in options en druk select. In mijn geval stond er nat type open ! Grin

Als dit bij meer mensen ook zo werkt zou ik dat graag willen weten. Ik weet niet hoe dit kan maar bij mij werkt het wel
Kan nu weer vrienden inviten en heb weer en goede connectie
 
JoepW
Ik heb het werkend. JOTTUM!
Gewijzigd door JoepW op 12 december 2010, 20:29
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update TG789vn ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie