obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update TG789vn ervaringen
wuppe
..pfew ben geen techneut maar IK denk dat je moet resetten TERWIJL je experiabox aanstaat.....dus gewoon tijdens bedrijf dat gefrommel met die paperclip...euh weet het bijna zeker zelf ook al eens gedaan....
 
ajaxtas
JEEEEj ik heb de update! Ik dacht ik probeer is mn router te resetten.. Toen ging hij weer aan en ik op http://192.168.2.254 gekeken maar nog steeds dezelfde versie. Maar vervolgens knalde mn internet er weer uit en kreeg ik de nieuwe versie! Kijken of ik nu nat type 2 heb op mijn playstation 3 Grin
Gewijzigd door ajaxtas op 14 december 2010, 14:14
 
Gieljl
Hier ook nog Softwareversie: 8.3.H.8 KPN zakelijk.
Hard reset geeft geen resultaat. Gaat niet updaten.
Hoe zit het nu? waarom geeft KPN nergens bericht over.
Heeft het zin om KPN te bellen? Zodat zij handmatig die firmareupdate kunnen toewijzen?

Ik wil NAT type 2 en Black Ops'en!!!
 
JoepW
Ik heb de update nu 2 dagen en het werkt. Maar wel vandaag opeens NAT3 en nadat ik de PS3 in de experiabox verwijderd heb en geen enkele portforwarding heb aangezet en upnp aan heb gezet werkt het. Zal mij benieuwen of het nu stabiel is.
 
mrdjey
gister de update gehad, tot op heden ben ik happy.
 
JoepW
Niet stabiel dus. Nu WEER NAT3. Zal zelfde truuk weer uithalen denk ik. grrrrrrrrrrr
 
WesleyK
Het zou toch zo fijn zijn als ik van KPN ook eens normaal online mocht gamen. Ik reset de Experiabox om de week ofzo, in de hoop dat ik de update ook krijg. Iemand enig idee wanneer de update voor iedereen beschikbaar wordt?
 
freddie45
mijn zoon ook weer gelukkig,update is perfect,nat type 2 -open
 
freddie45
nou we wachten het maar af wat het gaat doen,voorlopig werkt het prima
 
ticofrbo
Beste allemaal,

Sinds 5 dagen gaat mijn verbinding van mijn xbox online van 4 groene streepjes naar 1 rood streepje.
Dit gebeurt om de 30 seconden dan kan ik weer even goed spelen en dan gaat hij weer op 1 rood streepje en ik heb ik gewoon kei harde lag. De weken hiervoor had ik er totaal geen problemen mee, maar ik moest wel elke maand mijn poorten weer open zetten door het automatisch resetten van de experiabox789vn.
Ik vraag mij af of iemand weet hoe dit kan? De problemen begonnen al toen ik de oudere versie had en de problemen zijn er nog steeds sinds de nieuwe update. Een vriend van mij heeft ook de experiabox789vn, maar deze schijnt geen problemen te hebben met de verbinding, maar moet wel elke maand zijn poorten weer open zetten. Ik begin er onderhand een beetje gek van te worden, want ik betaal voor KPN en natuurlijk ook voor xbox live. Ik vind het zonde dat ik met mijn nieuwe spellen niet normaal online kan spelen terwijl al mijn vrienden dat wel kunnen. ALLE TIPS ZIJN WELKOM.

Met vriendelijke groet,

Tim Bouman
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update TG789vn ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie