Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update TG789vn ervaringen
johnno
Ik begrijp niet waarom KPN de modems niet open zet zodat je zelf kan kiezen voor de kpn software wat makkelijk is voor die alleen maar de basis functie`s wil gebruiken.
Daarnaast de mogelijkheid voor de af fabriek software voor de bv Tg789 zodat deze te gebruiken is bij de ervaren mensen en aan te passen is naar hun wensen.
Eigelijk is het stom dat een modem als deze met zoveel mogelijkheden is geknepen tot een modem uit het jaar urn.

Het zou KPN een hoop gezeik schelen en zeker klanten trekken ipv zien gaan.

Heren denk hier eens over na maar niet te lang jullie verliezen door jullie botte opstelling veel klanten.
Providers als UPC hebben deze tijd gehad en doen er alles aan om hun klanten weer te winnen en het lukt ook nog zij bieden dan ook oplossingen binnen aanvaardbare tijden.
In tegenstelling tot jullie waar de klant eerst 3 maanden voor gek wordt gehouden dan nog eens 3 maanden liegen waarna de klant de prozak op heeft en overstapt naar een ander.
De medewerkers van de helpdesk hoor je dan luid en in koor zeggen "zo hebben wij weer voor elkaar en weer een zeikert minder"

KPN wees eens sportief en geef eens eerlijk antwoord!
Gewijzigd door johnno op 08 January 2011, 12:17

NLsnowyov
inderdaad dit slaat allemaal nergens op maar ik hoor steeds mensen over de tg789 maar ik heb de tg787 wat is hiermee ?? het werkt ook niet altijd nat type 3 en ik ga ook overstappen als het binnen nu en 2 maanden niet werkt want hier word je strontziekvan en dit is geen klatenservice meer dit is gewoon geldklopperij ik heb internet van kpn omdat er duidelijk staat dat je goed kan gamen zonder problemen enzovoort schijnt dat helemaal niet te kunnen tsja wat moet je dan nog met kpn internet als je dan een goedkoper abbonoment netzoveel snelheid kan halen en nog een betere klantenservice ook??

triest ik dacht kpn top klanteservice maar ja schijnbaar toch niet.

Cyberbot
Mee eens met NLsnowyov
ga ook naar ander provider ik krijg bij ze echt tot 120 met kabel, en ook modem die je zelf kan beheren port fowarding en zo,
ik zie niet waarom mogen wij ons EIGEN modem beheren,
Gewijzigd door Cyberbot op 09 January 2011, 16:10

Snorlex
Ik ga ook naar andere provider, de kankertyfus voor kpn
Praatjesmakers, ontkenners, liegbeesten, voordegekhouders,

BELANGERIJk!
Kan iemand een topic maken waar iedereen die last heeft van kpn
Zich kan aanmelden. Ken een rechter gaat me erbij helpen
Omde billetjes van kpn is flink te wassen.
Wij gaan er met ze allenn wat aan doen.
Zodat in 2012 als eerste kpn de grond in gaat met hun
Klote klantenservice en schijtbaas die alles an zich afhoudt.

Snorlex
Ik ga ook naar andere provider, de kankertyfus voor kpn
Praatjesmakers, ontkenners, liegbeesten, voordegekhouders,

BELANGERIJk!
Kan iemand een topic maken waar iedereen die last heeft van kpn
Zich kan aanmelden. Ken een rechter gaat me erbij helpen
Omde billetjes van kpn is flink te wassen.
Wij gaan er met ze allenn wat aan doen.
Zodat in 2012 als eerste kpn de grond in gaat met hun
Klote klantenservice en schijtbaas die alles an zich afhoudt.

TokkieTokkie

Cyberbot schreef:
Mee eens met NLsnowyov
ga ook naar ander provider ik krijg bij ze echt tot 120 met kabel, en ook modem die je zelf kan beheren port fowarding en zo,

Omdat het niet je eigen modem is, daarom niet.
Bij de kabel is het ook niet je eigen modem en daar kan je ook niks op veranderen (wel op je eigen router die er achter moet).
En ook kabelproviders gooien poorten dicht (ziggo laat geen poort 25 gebruik toe (dus feitelijk kan je geen eigen mailserver draaien op ziggo).
UPC knijpt P2P data verkeer.
Wil je een provider waarbij je zelf alles kan bepalen dan blijft enkel XS4ALL over.

MUV XS4ALL hebben alle providers hun 'hebbelijkheden' op dat gebied.

Cyberbot

TokkieTokkie schreef:

Cyberbot schreef:
Mee eens met NLsnowyov

Bij de kabel is het ook niet je eigen modem en daar kan je ook niks op veranderen (wel op je eigen router die er achter moet).
En ook kabelproviders gooien poorten dicht (ziggo laat geen poort 25 gebruik toe (dus feitelijk kan je geen eigen mailserver draaien op ziggo).
Wil je een provider waarbij je zelf alles kan bepalen dan blijft enkel XS4ALL over.

spreek je uit ervaring of heb je dat ergens gelezen, of ben een medewerking van KPN?
want bij mijn kennis kan ik met Ps3 makkelijk online spelen, waarom kan ik dan de prote forwarding beheren Bij ziggo Modem??!!!
het is niet mijn modem maar ik betaal voor om gebruik van te maken,
Gewijzigd door Cyberbot op 09 January 2011, 17:30

NLsnowyov
ja inderdaad maar ik snap kpn gewoon niet want zij gaan hiermee zoveel klanten verliezen als ze zo doorgaan ik lees altijd dat de klantenservice van de kpn zo supergoed is ook mijn schoonouders zijn er zeer over te spreken wat is er dan met kpn dat ze mensen niet helpen en tewoord staan als het om dit soort problemen gaat is er geen manier om zelf een router te kopen of te lenen dan? ik krijg er maandag (morgen dus) 1 van een vriend van me en dan laat ik wel horen hoe dat afloopt maar ik vind toch dat kpn hier zelf iets aan moet doen.

ik snap niet wat er zo moeilijk aan klanten het recht geven om die poorten open te zetten? zo krijg je klachten en als dalijk alles dichtzit krijg je misschien zelfs nog wel weer mensen die erdoor gaan hacken kijk bijvoorbeeld naar de ps3 hele tijd niks aan de hand ze schrappen iets mensen worden boos en dan komt er opeens een jailbreak tsja als er iets met kpn gebeurt zal me het niks verbazen tegenwoordig weetje maar nooit.

kortom kpn klantenservice: is in 1 woord K-T
Gewijzigd door NLsnowyov op 09 January 2011, 18:32

TokkieTokkie

Cyberbot schreef:

TokkieTokkie schreef:

Cyberbot schreef:
Mee eens met NLsnowyov

spreek je uit ervaring of heb je dat ergens gelezen, of ben een medewerking van KPN?
want bij mijn kennis kan ik met Ps3 makkelijk online spelen, waarom kan ik dan de prote forwarding beheren Bij ziggo Modem??!!!

Ervaring, ik heb meerdere providers gehad, een kabelmodem kan je helemaal niks op instellen, waar jij op doelt is de router ACHTER het kabelmodem dat je zelf moet aanschaffen, het kabel modem is dat apperaat waar de kabel is op aangesloten en die zijn echt helemaal dicht getimmerd, daar kan je zelfs niet eens op inloggen.

Als jij alleen internet hebt van KPN (en dus geen PlusBellen) dan staat het jou helemaal vrij om een eigen modem aante sluiten op de lijn, enkel als je het bellen gedeelte erbij hebt zit je vast aan het modem van KPN omdat je dat bellen gedeelte niet zelf kan instellen.

Ik persoonlijk denk dat het probleem in de PS3 zit, want een WII en of PC-games kunnen feilloos het internet op via een experia-box.

Cyberbot

TokkieTokkie schreef:

Cyberbot schreef:

TokkieTokkie schreef:

Cyberbot schreef:
Mee eens met NLsnowyov

Ervaring, ik heb meerdere providers gehad, een kabelmodem kan je helemaal niks op instellen, waar jij op doelt is de router ACHTER het kabelmodem dat je zelf moet aanschaffen, het kabel modem is dat apperaat waar de kabel is op aangesloten en die zijn echt helemaal dicht getimmerd, daar kan je zelfs niet eens op inloggen.

Als jij alleen internet hebt van KPN (en dus geen PlusBellen) dan staat het jou helemaal vrij om een eigen modem aante sluiten op de lijn, enkel als je het bellen gedeelte erbij hebt zit je vast aan het modem van KPN omdat je dat bellen gedeelte niet zelf kan instellen.

Ik persoonlijk denk dat het probleem in de PS3 zit, want een WII en of PC-games kunnen feilloos het internet op via een experia-box.

niet eens met je ,het probleem is de box van KPN,
kan gewoon niet dat de heel PS3 hebben een probleem!
waarom werkt de PS3 bij kennis ( ziggo)
en niet bij mij en de ander 100 mensen die bij KPN klagen?
ik kan niet eens online gamen van uit mijn computer krijg ik ook port restrictie on Call of duty 6 en Black opps,
het kan toch niet dat Call of duty probleem is ?!!!
Gewijzigd door Cyberbot op 09 January 2011, 20:51

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update TG789vn ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 Dec 2020
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 Nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 Oct 2017
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 Aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 Jun 2015
Advertentie