Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met draadloze verbinding
inPerfect
Hallo iedereen,

Ik heb een KPN experiabox (Thomson SpeedTouch 780WL) en ik heb hiermee meestal erg slechte draadloze verbinding.
Het vreemde is dat het af en toe erg goed werkt, dit is erg willekeurig, 5 weken geleden werkte het alleen correct van s'ochtends tot ongeveer 19:00 daarna werd het langzaam trager na maten het later werd, daarna was het een weekje zo dat ik er tot ongeveer 21:00 normaal gebruik van maken, 2 weken geleden was het hele dagen slecht en viel het regelmatig volledig uit. sinds vorige week (en ook deze week) word mijn internet snelheid zeer goed na ongeveer 23:00 (ik weet niet hoelang dit zo blijft) maar s'ochtends is mijn verbinding veer slecht.
Er is hier ook een PC, die is fysiek aangesloten en die heeft altijd een goede verbinding.

1025191402

Mijn vragen zijn: wat kan dit probleem veroorzaken, en is er een manier om het te verhelpen?

Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd.

Alvast bedankt Smile.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met draadloze verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 Apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 Feb 2021
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 Sep 2019
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 Jan 2018
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 Oct 2017
Advertentie