obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Kpn Thomson speedtouch 780 PS3 HELP!!
Help
Hallo,

ik heb een vervelende probleem.

als ik op de ps3 een spel speel dan kan ik niet met andere mensen online spelen dat komt doordat ik nat type3 heb en geen nat type2
maar nu wou ik weten hoe je dat precies doet met de thomson speedtouch 780 naar nat type 2 gaat. En ook als ik me ip-adres intoets in de adresbalk waar je waarschijnlijk dit kan veranderen, hier kom ik ook niet in dan staat er dat deze pagina niet bestaat. Dit is echt super vervelend daarom zou ik graag snel een antwoord willen krijgen,

hopelijk dat jullie me kunnen helpen.

ps: ik kan wel online enzo maar als ik met iemand die ik ken wil gamen lukt het niet.
 
Codemeister
Dit is op dit moment niet mogelijk door een probleem met de firmware. Er is nog niet bekend of er een update komt voor dit type modem (wel voor de TG789vn).
 
Help
sorry, foutje heb de TG787V
 
Help
Nou, heb besloten om voor dit toch naar Ziggo over te stappen, Heb echt heel erg veel spijt dat ik naar deze provder ben gekomen....

Krijg na ongeveer een week niet eens een berichtje terug alleen deze hierboven waar ik NET niks aanheb!
Gewijzigd door Help op 13 november 2010, 16:34
 
Codemeister
We werken met z'n allen vrijwillig Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kpn Thomson speedtouch 780 PS3 HELP!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
ROOT (admin) Access in Experiabox (SpeedTouch 780WL) Algemeen : 23 28 sep 2013
thomson tg712 Hardware instellingen : 1 02 sep 2013
Advertentie