Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
Verbinding wordt verbroken bij Fifa 11 Ps3
|
|
Eline31 |
Geplaatst op 30 October 2010, 18:49
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 30 Oct 2010 |
Ik heb interactieve TV van KPN. Echter als ik Fifa 2011 op mijn Playstation 3 speel wordt de verbinding zeer regelmatig verbroken. Is dit een bekend probleem? Wat is hier aan te doen? |
|
|
Sarge |
Geplaatst op 01 November 2010, 17:44
|
Activiteit » Almere Berichten: 46 Lid sinds: 26 Oct 2010 |
Eline, Dit heeft waarschijnlijk met je NAT type te maken. Dit is een bekend probleem van de KPN Experiabox. Zoek maar eens naar wat berichten met trefwoorden als: Playstation, NAT 3 , Nat 2 enz. Ben er zelf ook nog mee bezig. Je kunt de poorten openzetten, maar ik ben er zelf nog niet zover mee gekomen dat ik een NAT 2 te zien krijg. Er schijnt al heel lang een update door KPN belooft te zijn maar ja..... |
|
|
Eline31 |
Geplaatst op 01 November 2010, 18:03
|
Bedankt voor je reactie. Maar waar zet je die poorten dan open? In de Experia Box? Of in de Playstation? |
|
|
Eline31 |
Geplaatst op 01 November 2010, 21:00
|
Ben er inmiddels achter dat ik dat in de router moet doen. Maar lees overal op internet dat dat niet mogelijk is. Hopelijk komt die update snel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding wordt verbroken bij Fifa 11 Ps3', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
slechte wifi verbinding op 1 PC | WiFi | : 4 | 18 Jan 2018 |
vpn verbinding | Hardware instellingen | : 2 | 13 Jan 2017 |
Advertentie