Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Waar blijft mijn Eperia box of beter alternatief.
ftthfan
Sinds half Augustus 2010 wacht ik op levering content over triple play ftth.
Dik 2 maanden.
Hoevele malen langer nog.
Knipex UTP RJ45 crimptang ligt gereed.

SirPeter
Ik denk nog 2 weken wachten Smile

Maar ehm als het abo al in is gegaan maar nog geen pakket ontvangen dan even met KPN bellen en 2 dagen laten pakket binnen.

ftthfan
Mijn context,

KPN sluit mij aan op ftth glasvezelkanaal met als doel hun vervoer mijn Triple Play Bronspakket.

Geachte heer,

Uw bestelling heeft de status pre order. Dit wil zeggen dat de aansluiting nog niet gereed is om de Glasvezel diensten te kunnen leveren. De verwachting in uw regio is dat u 6 tot 10 weken na aanvraag aangesloten wordt. Ik heb voor u navraag gedaan om een specifiekere levertijd te weten te krijgen. U zult hierover binnen een week teruggebeld worden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice KPN Glasvezel.

In week 46 wordt definitieve aansluitdatum mij bericht, omdat 'andere kant' heden bedrijfsklaar opgeleverd is.

Ik ben van plan dit Forum op hoogte te houden van voldoen KPN aan mijn, door hen ge-etaleerde,
hoog-gespannen verwachtingen.

'KPN sluit U aan'.

Lijbrandt heeft mij in Lente 2010 voorspeld op Prismare voorlichtingavond:

Week 47 2010 bent u aangesloten. Aardig in mijn buurt.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar blijft mijn Eperia box of beter alternatief.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 Apr 2018
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi : 6 09 Aug 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 Oct 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 Jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 Mar 2016
Advertentie