obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Nat problemen Xbox360
Lausie007
Ik heb pas geleden de KPN Eperia Box aangesloten. Het is de nieuwste versie, namelijk de 'Arcadyan ARV7519' met
Firmware Version:01.01.108

Ik heb problemen met NAT op mijn Xbox360, hij is namelijk strict of moderate, terwijl hij open zou moeten zijn.
Ik heb via het menu 'DATA', dan NAT bij Port Mapping een aantal poorten geopend die nodig zijn om je NAT te openen. Dit zijn voor de Xbox360 TCP/UDP 3074 , TCP/UDP 53 , TCP 80 en UDP 88. Zie http://yfrog.com/morouter1j , router1

Maar dit heeft niet geholpen.

Heeft iemand hier misschien ook problemen mee?
Gewijzigd door Lausie007 op 18 oktober 2010, 15:54
 
Codemeister
Heb je je computer een vast IP-adres gegeven?
 
Mcdan
Is het met de Arcadyan modem uberhaupt wel mogelijk om NAT type 2 te krijgen? Is de firmware van deze modem niet, net zoals de eerdere Experia Box, dichtgetimmerd?
Gewijzigd door Mcdan op 18 oktober 2010, 15:19
 
Lausie007
Ik heb mijn Xbox360 een static (vast) ip adres gegeven, en heb trouwens ook UPNP aangezet, maar nog steeds een moderate NAT.

Bij technische gegevens in de handleiding staat wel ergens 'DMZ' maar kan deze functie niet vinden als ik inlog op 192.168.2.254.
 
Codemeister
@mcdan: in de TG789vn-box is de firmware inderdaad dichtgetimmerd. Hoe het met de nieuwe Arcadyan zit weet ik niet...

@lausie007: de optie DMZ kun je ook nergens vinden onder de categorie 'port forwarding'? Zo nee, dan kun je er van uit gaan dat ook in deze Experia Box die functie is afgeschermd.
 
Lausie007
@Codemeister Port Forwarding zie ik zowieso nergens staan, ik heb gewoon iets met die poorten gedaan bij 'Port mapping'.
Maar ik zie daar nergens iets van DMZ staan, dus dat betekent dat ik geen DMZ kan instellen omdat KPN alles heeft dichtgetimmerd?
 
Codemeister
@lausie007: dan ben ik bang dat ook in dat type modem deze optie is afgeschermd.
 
Lausie007
Nou, dan moet ik er maar mee zien te leven.
 
Mcdan

Quote

Pwhiskey schreef:
Heb die 7519 nu eindelijk op Nat Type 2 gekregen dus kan vrienden invite ben blij whoep whoep[


Zou je toe kunnen lichten hoe je het gedaan hebt?
 
Lausie007
@Pwhiskey

Dat zou ik ook wel graag willen weten.Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat problemen Xbox360', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
Xbox360 live Algemeen : 7 15 mei 2014
Advertentie