obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
dlna arcadyan
pz82
ik heb sinds vandaag een kpn experiabox wit (arcadyan) en ik heb eem samsung tv met dlna.
tot mijn grote verbazing werkt het niet als ik de netwerk kabel aansluit via de tv aan het modem!
naar wat google heb ik gezien dat de oplossing bij de zwarte experia box is er een router achter hangen ik vind dit belachelijk aangezien ik niet voor niets een draadloos modem heb met 4 kabel aansluitingen!
enig idee of hier een oplossing voor is?
of is de oplossing overstappen?

ik heb al behoorlijk wat problemen gehad voordat er een monteur was die mijn internet naar 3 weken werkend kreeg en dit is wel een beetje een druppel!

mvg.
 
pz82
ik heb de klantenservice gesproken maar die hebben er al helemaal geen verstand van, ik heb ondertussen unpn aangezet in mijn modem maar ook dit heeft geen enkele zin!
niemand ervaring? of is het modem te nieuw?
 
Codemeister
De 789vn-modem heeft wat handicaps met betrekking tot 'port forwarding' en 'upnp'. Er staat een update gepland voor eind dit jaar welke dit moet 'repareren'.
 
kpntester

Quote

Codemeister schreef:
De 789vn-modem heeft wat handicaps met betrekking tot 'port forwarding' en 'upnp'. Er staat een update gepland voor eind dit jaar welke dit moet 'repareren'.

Van wat ik heb gezien zijn ze ook weer lekker aan het timmeren geweest met die Arcadyan (wat een *** naam trouwens). 't is überhaupt al een wonder dat je de USB-poort kan gebruiken met deze Experiadoos™ 5.0
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dlna arcadyan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
WIFI experiabox Arcadyan ARV7519 tablet werkt niet. WiFi : 1 25 jul 2014
Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks.. KPN Internet Storing : 19 16 mei 2014
Advertentie