Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
onbereikbare site
|
|
sorbix |
Geplaatst op 09 November 2008, 11:15
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Nov 2008 |
sedert enkele maanden kan ik niet meer bij de site www.wheresgeorge.com. Er verschijnt alleen een geheel lege pagina (wit dus...). Ik heb op een forum van de site hetzelfde probleem van een enkele andere gebruiker gelezen en het probleem schijnt te zitten in de ISP connecties tussen de servers. Ik heb op aanraden van een lid van dit forum een z.g. tracert gedaan, met het volgende resultaat: Bezig met het traceren van de route naar wheresgeorge.com [209.67.233.158] via maximaal 30 hops: 1 2 ms 1 ms 1 ms 192.168.2.1 2 13 ms 14 ms 14 ms 195.190.249.29 3 16 ms 15 ms 36 ms iawxsrt-rt2-bb21-ge-0-1-0.wxs.nl [213.75.64.129] 4 15 ms 15 ms 16 ms 213.75.64.166 5 * * * Time-out bij opdracht. 6 * * * Time-out bij opdracht. 7 * * * Time-out bij opdracht. 8 16 ms 17 ms 17 ms acr1-ge-5-1-0.Amsterdamamx.savvis.net [208.174.49.45] 9 17 ms 17 ms 17 ms dcr1-so-1-0-0.amsterdamamx.savvis.net [204.70.193.146] 10 108 ms 107 ms 107 ms cr1-pos-0-0-0-0.boston.savvis.net [204.70.193.177] 11 104 ms 106 ms 105 ms hr1-bo2-te10-0-0.Waltham2bo2.savvis.net [204.70.202.10] 12 105 ms 105 ms 104 ms csr1-ve240.Waltham2bo2.savvis.net [64.14.70.82] 13 105 ms 104 ms 105 ms rt1.boston2.netriplex.com [64.14.75.10] 14 106 ms 105 ms 107 ms 209.67.233.158 De trace is voltooid. Er zit duidelijk ergens een probleem, maar ik kan dat niet oplossen. Kan iemand mij adviseren wat er nu moet gebeuren? Voor alle duidelijkheid: ALLE andere websites werken normaal! Bedankt! |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 15 November 2008, 10:20
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Quote Sorbix Het eerste bericht op 9-11 heeft 48 lezers opgeleverd maar geen antwoord van de Helpdesk, waar ik het bericht aan heb gericht. Dat kan een aantal dingen betekenen: - de helpdesk is er nog mee bezig (zeg dat dan) - de helpdesk weet het niet (zeg dat dan) - de helpdesk heeft het niet gelezen (denk het niet..) Kortom, ik verwacht wel een reactie van de Helpdesk... Bedankt alvast! Ik heb het nieuwe draadje verwijderd en je post in het originele draadje gezet. Hierdoor staat ie weer bovenaan! Overigens is dit een onafhankelijk forum en niet van KPN! Antwoorden en reacties zijn van leden die bereid zijn anderen te helpen. Bij deze nodig ik 'officials' van KPN van harte uit om deel te nemen aan dit forum. Eventueel op eigen titel en/of anoniem. |
|
|
sorbix |
Geplaatst op 15 November 2008, 11:24
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Nov 2008 |
Beste KaPiteiN, Bedankt voor deze reactie, ik hoop dat er waar dan ook geinteresseerden zijn die hier iets mee kunnen en mij verder kunnen helpen. Ik ben benieuwd! M vr gr, Ger (sorbix) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbereikbare site', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mogelijkheid tot het doen van voorstellen ivm de site | Wat ontbreekt er op dit forum? | : 4 | 29 Aug 2012 |
Eigen site en mail | Algemeen | : 4 | 18 Dec 2009 |
Aanmelden op deze site is enige tijd helaas niet mogelijke geweest. | Algemeen | : 1 | 15 May 2008 |
Advertentie