obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Hoge ping KPN!
LG1
http://www.kitz.co.uk/adsl/max_speed_calc.php
dit is wel handig.
 
emilev90
nou de beloofde update dus

probleem is er nog steeds.

ik sprak man bij kpn die erg aardig was en vertelde dat probleem TOCH bij hun lag.

Lekker is dat, mij de schuld geven en ik dan geld uitgeven en dan later toch jouw schuld zijn. zo doen we zaken ja... :\

nja, de centrale is te druk en dan worden prioriteiten gesteld. Dus ze hebben teveel internet beloofd dan ze aankunnen.

deze week nog ga ik weg bij kpn, slaat echt nergens meer op!

hoi
 
emilev90
zoals ik al zei: ze hebben hun datacentra overbelast.
 
Booya

Quote

emilev90 schreef:
zoals ik al zei: ze hebben hun datacentra overbelast.


Woon jij toevallig ook in Hillegom? zit hier weer met een kut ping van 100+ is nu iedere avond zo vanaf 19:15-19:30 tot 22:30
 
emilev90
haarlem
 
emilev90
en als ik 2 maanden ofzo moet wachten voor opzeggen, hohoho dan ga ik eens even boos worden.
Ze hebben me al een fortuin gekost omdat zij troep leveren. Ze zijn veels te duur ook nog en als ik daar niet weg kan gaan ze toch wat beleven.
 
kpntester

Quote

guuswiggers schreef:
ze sturen mij nu gratis router op ik werd echt boos (heb ze ent weer gebeld) al weerkte het niet bij jou emile toch hier maar even kijken anders wordt het overstappen

Ja, alsof dat gaat werken Frown

PS: nog een experiaboxje hebben? Heb de kast vol liggen met die dingen (stuk of 8). KPN bleef bij iedere klacht maar telkens weer een nieuwe Experiabox sturen, wat uiteraard geen oplossing was.
 
Booya
Nieuw modem heeft idd geen enkele zin, ze moeten gewoon de centrale upgraden.
 
Codemeister
@magnetra: het is niet nodig bij elke reactie een quote te geven Smile

Ik ga morgen een post maken met berichtgeving (en mogelijkheden tot het indienen van klachten) wat betreft hoge pingtijden op het KPN-netwerk. Samen staan we sterker!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge ping KPN!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoge Ping na Experiabox Snelheid : 5 24 jul 2015
Haarlem Hoge Latency en Packetloss KPN Internet Storing : 1 13 feb 2013
Snelheid weg. Ping hoog Snelheid : 1 14 dec 2011
ping probleem KPN Internet Storing : 5 13 apr 2011
Hoge ping Online Gaming.. Snelheid : 10 17 dec 2010
Advertentie