obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox st546 en wrt320n
IndoStilo
Hoi,

Een tijdje geleden had ik al iets in een ander topic gepost, maar daar is verder geen antwoord op gekomen.

Zal de situatie uitleggen.
Ik heb mijn internet via KPN en heb toendertijd een Thomson 546 (Experiabox) erbij gekregen. Ik toen een wrt320n daar achter gezet en alles werkend gekregen. Hoe weet ik dus niet meer en dat is nu het hele grote probleem.

Ongeveer 2 maanden geleden een Xbox 360 gekregen en die via de wrt320n aangesloten. Na ongeveer een maand kreeg ik een fout dat mijn NAT type verkeerd was, en kon niet meer op xbox live komen.
Proberen de wrt320n te updaten, maar is blijkbaar fout gegaan.

Heb nu dus een nieuwe wrt320n hier staan en heb die geupdate met de firmware van DD-WRT. Het gaat om versie dd-wrt.v24-13493_NEWD-2_K2.6_big

Om de internetverbinding werkend te krijgen heb ik eerder advies opgevolgd, maar internet werkt nog steeds niet via de 320n.
Dit heb ik tot nu toe gedaan:
Via de 546, heb ik in "Thuisnetwerk" het openbare ip toegewezen aan de router.
Heb de 546 daarna herstart.
In de instellingen van de 320 gekeken en bij WAN IP staat het openbare ip, dus geen 192.168 of 10.0

Nu ben ik dus heel erg benieuwd wat ik verder moet doen om mijn internet weer werkend te krijgen via de 320n.
Heb hier namelijk meerdere laptops staan die draadloos op internet moeten kunnen.

Als iemand me hier verder mee zou kunnen helpen, dan zou dat er gewaardeerd worden. Kom er zelf verder helemaal niet meer uit.

Groeten
 
kpntester
Heb je UPnP aanstaan in DD-WRT?

Aan te raden is trouwens om te upgraden naar 14896, er zijn de laatste tijd veel updates geweest rondom UPnP. Deze nieuwe versie staat gewoon in de Router Database op www.dd-wrt.com.

Heb het hier op diezelfde manier werkend (546+WRT320n). Gewoon NAT Type 2 Smile
 
IndoStilo
UPnP staat aan.

Kun je hier jou instellingen misschien neerzetten? Het kan iets kleins zijn dat ik over het hoofd zie.

Edit:
Heb nu Build 14896 draaien op de 320. Verder nog niks aan de instellingen gewijzigd. Na de update heeft hij alle instellingen gereset.

Als iemand hier de instellingen van weet die ik dan aan zou moeten passen, laat het dan ff weten.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Groeten
Gewijzigd door IndoStilo op 19 augustus 2010, 23:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox st546 en wrt320n', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie