obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
harddiskrecorder sony en digitenne
marliesvandeven
Hallo

Wil iemand me helpen? Ik heb een sonydiskrecorder en een tuner nieuw van digitenne , heb alles dacht ik goed gedaan, maar kan niet meer opnemen en krijg geen beeld. Nu heb ik wat zitten googelen en lees berichten dat digitenne tuner niet samengaat met een sony harddisk recorder, dat het wel gaat als je rechtstreeeks wil opnemen. Maar ik vond het juist heel gemakkelijk om via de gids constant op te nemen. Wat moet ik nu? Mijn sony er uit?

groetjes Marlies
 
KPNwebcare1
Hallo,

hieronder vind u een link met daarin de handleiding van Digitenne vanaf pagina 35 word uw vraag besproken.

http://www.kpn.com/web/file?uuid=d944...19861ddb8a
 
marliesvandeven
voor de derde keer heb ik het doorgenomen, maar volgens mij is de aansluiting prima, maar ik kan wel afspelen wat ik ooit opgenomen heb, maar krijg geen zenders, weet wel niet wat beeld 16.9 bod scan of zoiets inhoudt en of het video bkr of video en nog iets is. Wordt er wanhopig vanShock

groetjes Marlies
 
marliesvandeven
hallo mensen van de KPN

ondertussen weet ik het wel van Bkr etc. maar nog steeds werkt de tuner niet met de sony harddiskrecorder. Er hebben ook andere mensen nagekeken maar die komen er ook niet uit

groetjes Marlies
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'harddiskrecorder sony en digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie