Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Alleen lokaal toegang
|
|
Tinuz |
Geplaatst op 16 August 2010, 22:13
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 16 Aug 2010 |
Ik heb een probleem met mijn draadloos internet. Ik heb een KPN Experia box , TGf89vn via de kabel heb ik probleemloos internet. via draadloos krijg ik ´Alleen lokaal toegang´. Wat kan ik hier aan doen? Groet |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 17 August 2010, 17:22
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Zt het modem eens op een ander kanaal. |
|
|
Tinuz |
Geplaatst op 17 August 2010, 22:37
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 16 Aug 2010 |
Heb ik al geprobeerd. Hij blijft aangeven onbekend netwerk. |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 18 August 2010, 12:59
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Hallo, Mogelijk heeft u hiervoor een andere modem gehad waarbij u draadloos aan het internetten was. Geef eerst uw modem een harde reset Probeer daarna dit op uw PC: Start>Alle Programma's>Bureau Accessoires Rechtermuisknop op "Opdrachtpromt" Openen als "administrator". Toets in de "Oprdrachtpromt" het volgende in: netsh winsock reset (Voorbeeld: C:\>Documents and Settings\[gebruiker]\netsh winsock reset) Er zal een melding verschijnen: Uw Windows Catalogus is opnieuw ingesteld, u dient de Computer op nieuw op te starten. Start de Computer opnieuw op. Daarna opnieuw verbinding maken. Laat het even weten of het heeft gewerkt. Gewijzigd door KPNwebcare2 op 18 August 2010, 13:01 www.kpn.com/webcare
|
|
|
field engineer |
Geplaatst op 10 December 2011, 18:48
|
Activiteit Berichten: 33 Lid sinds: 10 Dec 2011 |
geachte heer, om wat voor laptop gaat dit. is dit toevallig een acer laptop. hier mee is dit bekend onder dde monteurs. update de drivers voor je wlan kaart of stel de verbinding in je modem anders in. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alleen lokaal toegang', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
toegang blokkeren | Routers | : 3 | 11 Oct 2016 |
Geen geluid via soundbar - alleen met opnames | TV-setup boxen | : 8 | 27 Jan 2015 |
Geen toegang tot nettv van philips | Routers | : 24 | 02 Jan 2015 |
kan alleen inkomende KPNmail ontvangen | KPN Mobiel Internet | : 2 | 13 May 2014 |
Advertentie