obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Harddisk recorder aanspuiten op digitenne
Fer
Ik heb sinds vorige week digitenne. Nu wil ik mijn harddisk-recorder (Panasonic DMR-EH57) aansluiten zodat ik kan opnemen. Als ik de gebruiksaanwijzing volg van de KPN werkt het niet, ik zie de DVD-recorder niet op mijn TV.
Als ik via de (Ziggo) kabel alles aansluit zie ik de DVD-recorder wel. Ik kan ook in het menu van mijn TV komen. Zodra ik Ziggo loskoppel en overga op digitenne kan ik TV kijken maar de DVD-recorder is niet zichtbaar. Ook het installatiemenu van mijn TV is niet meet te programmeren.
Ik heb een Hitachi 15LD2250B TV met een scart aasnluiting, Panasonic DMR-EH57 DVD-recorder en een Topfield TV-ontvanger (digitenne). Ik gebruik de meegeleverde scartkabel van PKN en een losse 21-pins kabel.
Kan iemand mij helpen om dit "probleem" op te lossen.
Alvast bedankt,
Fer.
 
Fer
Bedankt voor de uitleg, ga het vanavond proberen. Kan ik mijn DVD-recorder ook programmeren middels een tijdopname?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Harddisk recorder aanspuiten op digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Verbinding met dvd recorder Hardware instellingen : 4 19 mei 2014
Advertentie